Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din Facebook fanside højere op på Google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har set en funktion inde på min fanside for mit firma ProGadget, hvor vi bl.a. sælger gaffatape. Her har jeg på vegne af ProGadgets fanside synes godt om "Gaffa Tape" på facebook.
Jeg tænker at dette kan virke som relaterede produkter, og måske få google til at associere facebooksiden med disse produkter.

Jeg kan jo lige vende tilbage, om det er noget som virker. Måske der er nogle SEO-kundige som ved det?

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo kun dig der linker til Gaffatape og ikke omvendt, så du skal nok ikke have alt for store forhåbninger.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg forventer skam intet mirakel.
Mine intentioner var bare, at Google ville identificere min facebook side med ord som f.eks. gaffatape og derved kunne jeg måske blive indekseret på dette søgeord også.

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Men man kunne måske også få den anden gruppe til at linke til en selv => kunden som synes godt om dette produkt man sælger => ekstremt potentielle kunder

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Som situationen er lige nu, så tror jeg ikke på det gavner dig på nogen måde.

Havde det været omvendt, så kunne det godt være blevet spændende. Lige nu tror jeg faktisk bare du giver noget linkjuice væk, som du ellers selv kunne have beholdt på din fanside.

Det skal lige tilføjes at jeg intet belæg har for at sige dette, det er udelukkende bare min logiske sans der siger mig det.

Kan godt forstå din pointe med at du vil findes på gaffatape, men så hellere lave lidt linkbuilding på din facebook side med ordet gaffatape. Skriv det i en status, og i din beskrivelse :-) Så vil jeg mene du er godt på vej.

Men ja, kunne du få gaffa tape til at synes godt om dig, det ville være fedt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)