Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til web-bureau forretningsmetoder søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører i øjeblikket siden www.anvo.dk hvorfra jeg sælger hjemmesider men jeg har lige et par spørgsmål ang. hvordan den bedste måde at køre forretningen på er!

  • Er det vigtigt at have fast telefontid, eller kan man godt bare lade den gå på telefonsvarer og ringe tilbage når man har tid? (Jeg går til daglig i skole og kan ikke gå ud for at tage opkald hele tiden)
  •  Er det en fordel eller en ulempe at mit firma hedder det samme som jeg gør? anvo.dk alias andreasvoss.
  • Billige markedsførings metoder, jeg har lavet SEO på min side, men er der andre rimelig billige eller måske GRATIS markedsførings metoder der samtidig er effektive?
  • Mangler der generelt information på min hjemmeside?
  • Er der nogle elementer der skal finpudses for at give kunden den ultimative oplevelse?
  • Nu sælger jeg hjemmesider, men er det en god idé at tilføje billeder i min portefølje som jeg ikke har lavet til en kunde men bare for showof?

Derud over har jeg ét hypotetisk spørgsmål jeg håber du vil svare ærligt på:
Hvis du manglede en hjemmeside ville du så tage mig I dine overvejelser?

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas.

Andreas Voss:
Er det vigtigt at have fast telefontid, eller kan man godt bare lade den gå på telefonsvarer og ringe tilbage når man har tid? (Jeg går til daglig i skole og kan ikke gå ud for at tage opkald hele tiden)

Din primære kundegruppe (små erhvervsdrivende) har næppe heller fast arbejdstid fra 08.00 til 16.00 - omend de sikkert vil foretrække at kunne få fat i dig præcis, når de har noget på hjerte. Men dine større konkurrenter kan også være optaget af andre ting, mens du er i skole.

Andreas Voss:
 Er det en fordel eller en ulempe at mit firma hedder det samme som jeg gør? anvo.dk alias andreasvoss.

Jeg har det personligt lidt svært med firmanavne, som er sammentrækninger af initialer på førstefødte barn, afdøde kæledyr eller andet i samme dur. Fornavn/efternavn er lidt i samme boldgade, men hvis du er knalddygtig til dit arbejde, så er folk nok fløjtende ligeglade med dit firmanavn.

Andreas Voss:
Billige markedsførings metoder, jeg har lavet SEO på min side, men er der andre rimelig billige eller måske GRATIS markedsførings metoder der samtidig er effektive?

Glade kunder er både den mest effektive og den billigste markedsføringsmetode, der findes. Fokusér benhårdt på at levere kvalitet til dine første kunder, så har du lagt et godt fundament. Lidt opsøgende benarbejde via Amino, lokale erhvervsdrivende og dit netværk i øvrigt kan sikkert også kaste kunder af sig.

Andreas Voss:
Mangler der generelt information på min hjemmeside?

Der er lidt knas med stavekontrollen - beskæftigere, specialicere, osv..

Andreas Voss:
Er der nogle elementer der skal finpudses for at give kunden den ultimative oplevelse?

Du mangler nogle flere referencer. Det er et rigtigt vigtigt parameter for folk, som overvejer at betro sig den vigtige opgave med at skabe deres virksomheds online facade. Overvej at lave dine første opgaver gratis/billigt for at demonstrere dine evner.

Andreas Voss:
Nu sælger jeg hjemmesider, men er det en god idé at tilføje billeder i min portefølje som jeg ikke har lavet til en kunde men bare for showof?

Ja, hvorfor ikke? - Folk køber bl.a. dine kreative kompetencer - så blot grafikken er lavet af dig og har nogenlunde kobling til arbejdet med at designe hjemmesider, så læg dem på.

Andreas Voss:
Derud over har jeg ét hypotetisk spørgsmål jeg håber du vil svare ærligt på:
Hvis du manglede en hjemmeside ville du så tage mig I dine overvejelser?

Måske. Hvis du eller andre af dine kunder kunne overbevise mig om, at du har løst opgaver med succes for andre, så kunne jeg godt finde på at købe (jeg har dog ikke behovet).

Mvh Troels

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels.

Tak for svarene, nu har jeg noget til eftertanke og vil i løbet af det næste stykke tid prøve at udføre mange af disse forslag! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)