Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogger spørgsmål !

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Artisteer er et program der kan hjælpe dig til at sætte en hjemmeside op rent visuelt. Det er godt til hurtigt at få vist noget grafisk - så kan man senere modde eller rette den til manuelt hvis man kender til css styling.

Det koster 50 dollars til den version der kan eksportere til Wordpress.

En ulempe ved det program kan være at det kommer til at ligne meget template-agtigt, men medmindre man er ligeglad med det, har Artisteer mine varmeste anbefalinger.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skipper:

Jep - jeg har set jeres jeres indlæg - og I er meget velkomne til at kontakte mig.

@Jesper - det er korrekt at jeg har brugt Artisteer. Det er et godt program til hurtigt at få noget på lavet, men det halter stadigvæk på flere områder, så efterfølgende har jeg været inde og manuelt style resten færdigt på min side iwant.dk

Mvh

Thomas Skipper

Har skam selv gjordt helt det samme, så jeg giver dig helt ret :)

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal selvfølgelig holde jer til Surftown som du selv foreslår, det er ikke et godt råd at gå fra Surftown til en eller anden random discount udbyder. Surftown er der hvor du får det bedste webhotel for pengene.

Mht, opsætningen så kan i sagtens selv, hvis i vel og mærke begge har "forstand på computer" som du siger, så vil det ikke tage jer mere end en god aften og en kande kaffe at sætte jer ind i det. Derudover betyder det at i også selv kan vedligeholde og udvide sitet fremadrettet.

I starten ville jeg ikke gå efter et nyt design, men blot finde en flot template som i så køber og tilpasser, evt. betaler jer fra at få tilpasset. Så kan i være igang for under 1000kr.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)