Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min studieblog - FEEDBACK ØNSKES!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohøj,

Jeg har tidligere skrevet om min blog, men har nu lavet en del ændringer, som jeg ønsker feedback på. Tips, tricks og kritik modtages med kyshånd:

HowToStudyTips.com

Derfor:

Hvad synes du om designet?

Om indholdet?

Om placeringen af reklamerne (højre bjælke)?

Andet?

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man prøver og gå ind på din side kommer det her..

Parse error: syntax error, unexpected $end in
/home3/howtost2/public_html/wp-content/themes/thesis_18/custom/custom_functions.php
on line 28

Mvh Martin

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæhæ, det beklager jeg. Fejlen er rettet :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes designet er en smule kedeligt, der må gerne være nogle flere kanter og farver. Der mangler nok også en unik blogtitel/logo som folk kan huske. Jeg ville også vælge at få en "about us"- menu. 

/Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil så sige, at jeg synes godt om dit design til det emne du har. Jeg synes personligt ikke selv der skal så mange farver på så en type hjemmeside.

Jeg vil så os sige, at der mangler et logo man kan huske hjemmesiden på.

- Men ellers synes jeg det er en god ide, og en fin side. Har lige siddet og kigget den lidt igennem.

Mvh Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

flot side Smile

del emmer op i kategorier der står bare en lange række post når der 20 mere f.eks. begynder siden at blive totalt uoverskueligt , så fra start ville jeg dele op i under emmer i menuen .

lidt h1 og især h2 i de lange artikler kunne gøre artiklerne mere overskuelige og SEO venlige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende! Jeg har selv en side i samme kategori (www.GetGoodGradesHow.com), og i stedet for at give samme feedback som alle andre, vil jeg give mine erfaringer med denne "branche".

Det kræver rigtig mange blog posts. Hvis du vil have en stor mængde besøgende, så skal du have en masse unikt content. Du skal samtidig også have en stor røvful links. Min egen side har haft op imod 500 links, og lagde ikke i top 10 med mine favorit søgeord, som ikke har vildt mange søgninger.

Masser af unikt content og links.

Herudover er det vigtigt at have noget let læseligt. En blog er ikke så nem og læse, fordi det er segmenteret. Jeg ville lave en guide som er nem at klikke sig igennem, i stedet for segmenterede indlæg.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)