Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter en kreativ programmør, der kan lave en hjemmeside som Just-eat.dk eller e-takeaway.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg leder efter en god kreativ programmør til mit projekt. Hvis du er interesseret, så bare skriv din hjemmeside ned, gerne med nogle gode referencer..!

Send en besked hvis i har spørgsmål.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørger lige om det her, bliver spurgt på alle denne type indlæg

Er det betalt opgave eller en partner du søger som udvikler gratis mod nogle procenter, eller noget helt tredje?

Og så lige det her :)

har du gjort nogle overvejelser om hvilken programmerings sprog det skal udvikles i?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i hvert fald kompetencerne, da jeg i mange år har arbejdet med ASP.NET og .NET platformen.

Inden jeg begynder at komme med et konkret tilbud, referencer osv - så er jeg lige nødt til at høre: Hvilken prisklasse ser du selv opgaven som?

Hvis du skulle have en som mig til at lave den ville den nok løbe op i 50.000-100.000kr. Det skyldes at opgaven er yderst kompleks, og der er rigtig mange timers arbejde bagved. 

Skriv hvis du har interesse i at høre mere. Jeg kan også støtte dig i en outsourcing af projektet hvor prisen ville blive væsentligt lavere.

(I øvrigt bør dette udbydes på Amino Freelancer :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:

Hvis du skulle have en som mig til at lave den ville den nok løbe op i 50.000-100.000kr.

Det er da også billigtYes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)