Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må en stævning afleveres i weekenden??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige modtaget en stævning på en søndag kl 1200. Hvad er reglerne for dette, idet en påskrevet frist jo ikke kan overholdes såfremt der afleveres i weekenden???

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

kepe:
Hvad er reglerne for dette, idet en påskrevet frist jo ikke kan overholdes såfremt der afleveres i weekenden???

Så vidt jeg ved kommer sådan en fætter en mdr før hvad mener du så der ikke kan overholdes ?

/allan

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke en stævning må afleveres til hver en tid, den skal jo leveres hvor de kan forvente at finde vedkommende hjemme, og her er weekenden vel mest oplagt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis han kom kl 22 lørdag aften eller kl 0700 søndag morgen ville jeg brokke mig, men se da anderledes på det du skal jo have den og skete der nogen skade ved han kom idag kl. 1200.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal jo blot kommunikere ud. Hvis du indvilliger i at imødekomme kravet for at undgå retsmødet, så er det blot at få en aftale i stand med modparten.

Hvis du har brug for mere tid til forberedelse af retsagen, så er det Retten du henvender dig til. Det samme gælder hvis retsmødet finder sted på et ubelejligt tidspunkt, - så vil Retten i begge tilfælde vurdere om årsagen kan begrunde en imødekommelse af dit ønske.

Vi har ikke amerikanske tilstande, og evt. procedurefejl betyder blot at man gør det om, - ikke at man slipper for noget.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)