Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ikke død?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, så gik jorden ikke under igen idag.

Er jeg den eneste der er træt af alle disse dommedagsprofetier og dørbankende-Jehova der snakker om verdens ende osv osv?

Jeg tror det er om en måned eller noget i den stil at det er næste gang, og så igen i august at "jorden går under". Det er jo en større og større joke hver gang.

Fra Stenløse
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du er langt fra den eneste, name-bro :D

Desuden har ham den 89-årige nisse udtalt, at dem der ikke døde af det kæmpemæssige jordskælv i dag (som sjovt nok ikke kom), vil blive dræbt af en kæmpemæssig ildkugle den 21. oktober i år.

Og så dem som laver dommedagsberegninger ud fra bibelvers og pis og lort.. de skulle VIRKELIG til at få noget indhold i deres liv! Men det er bare min mening :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er ikke træt af dem. Jeg synes, de er ret underholdende. Især fordi disse dommedagsprofetier kommer fra individer og lande, der insisterer på, at de - og kun de - ved, hvordan livet skal leves, og hvornår det helt sikkert er forbi! Big Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Stenløse
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan har jeg også haft det - men jeg kan ikke bære over med dem længere! 

Jeg er ikke selv religiøs overhovedet, men en af mine venner som er meget ortodoks kristen sagde, at der stod i Biblen, at: "Kun Herren ved, hvornår Jeres tid er inde".

Hvis disse "profetier" virkelig er profetier, burde de for f..... kende deres Bibel? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Omvendt ville det også være fail, hvis du troede jorden gik under i morgen, og du aldrig fik sagt det til nogen, og den så gjorde det :D Vi kender det alle sammen:

"Hey drenge, jeg ville have oddset på en Barcelona - Almeria uafgjort i weekenden, men nåede det ikke! Øv øv, farvel til odds 7!"
"Klart Claus, det kan du jo altid sige nu"

Det ville være pænt nitten for ham den 89 årige, hvis han var sikker på at jorden gik under, og den så gik under, og han aldrig fik sagt det til nogen :D

At det så er noget helt vanvittigt hans profetier omhandler er en anden sag.. :D

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide hvad de folk gør, som har kvittet deres arbejde, og søgt i skjul vil bruge som undskyldning dagen efter, når de har fundet ud af, at biblen ikke helt stemmer overens med de forudsigelser, som de havde beregnet sig frem til? J/C hvor er det bare ærgerligt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen tror på, at hvis vi nogensinde finder ud af at forklare universets gåde, så vil universet forsvinde øjeblikkeligt - og blive erstattet af et nyt univers, som er ENDNU mere bizart og uforklarligt.

... Og nogen tror på, at dette allerede ER sket. Big Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonas Goth:

Er jeg den eneste der er træt af alle disse dommedagsprofetier og dørbankende-Jehova der snakker om verdens ende osv osv?

 
Læser du BT og EB, så er det jo en del af konceptet... Hvis du er træt af disse profetier, så lad vær med at klikke på links om dem...
 
Og jorden går under, men det er mere et spørgsmål om hvornår? Og der er næppe nogen, som har svaret på det... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
... Desuden har ham den 89-årige nisse udtalt, at dem der ikke døde af det kæmpemæssige jordskælv i dag (som sjovt nok ikke kom), vil blive dræbt af en kæmpemæssig ildkugle den 21. oktober i år. ...

Jeg forudsiger, at Jorden ikke går under den 21. oktober i år - skulle jeg tage fejl, så tager jeg imod klager over min forudsigelse fra den 22. ;o)

Det er faktisk foruroligende, at nogen kan have levet i 89 år, uden at have lært at livet og naturens gang ikke kan forudsiges.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg overlevet skam også i dag , ser frem mod endnu en god og lykkelig dag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)