Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaber man mere trafik til sin hjemmeside ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

- Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvordan man skaber mere trafik til ens hjemmeside?

Jeg synes jeg har arbejdet rigtig meget på mine søgeord, men synes ikke rigtig det har givet mere trafik.

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke hvilken type af hjemmeside du har, men det der virker bedst er positiv omtale.

  • Tip medier om en god historie fra dit site
  • Del ekseklusivt indhold med dine brugere
  • Yd en ekseptionel god service for dine brugere
  • Overstig dine brugeres forventninger
  • osv.

Gør noget ekseptionelt som folk ikke forventer og skab noget buzz..

Alternativt kan du arbejde på at få mere trafik igennem:

  • SEO
  • Betalt reklame

Under SEO er noget af det der virker bedst efter søgeordsoptimering, Linkbuilding. Jeg er næsten sikker på Amino kan lave Linkbuilding om til et link automatisk så du kan læse mere om det der, eller kan du søge på Google.

Betalt reklamer er alt fra facebook annoncer, Google AdWords annoncer, betalt redaktionelt indhold (pas på med det), diverse banner netværk osv.

Der er altså rigeligt med muligheder - men der er ingen tvivl om det der virker bedst, er at få aktiveret noget mund til mund markedsføring ved at overstige dine læseres/kunders forventninger.

Håber du kunne bruge det. Hvis du har brug for hjælp til markedsføring af dit site, vil jeg anbefale at søge det på Amino Freelancer.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Hej Amino.

- Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvordan man skaber mere trafik til ens hjemmeside?

Jeg synes jeg har arbejdet rigtig meget på mine søgeord, men synes ikke rigtig det har givet mere trafik.

Affiliate Netværk som Partner Ads, Euroads .. Her vil andre folk med deres private hjemmeside, havde mulighed for at smide bannere op af dine produkter / varer ( Hvis man sælger varer ) Og selvfølgelig gider betale for det.

Ellers er Facebook en rigtig god løsning. Det har jeg haft stor glæde af ..

Ellers er det bare blive ved med SEO, VED VED VED :)

Held og lykke.

Martin

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Hej Amino.

- Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvordan man skaber mere trafik til ens hjemmeside?

Jeg synes jeg har arbejdet rigtig meget på mine søgeord, men synes ikke rigtig det har givet mere trafik.

Affiliate Netværk som Partner Ads, Euroads .. Her vil andre folk med deres private hjemmeside, havde mulighed for at smide bannere op af dine produkter / varer ( Hvis man sælger varer ) Og selvfølgelig gider betale for det.

Ellers er Facebook en rigtig god løsning. Det har jeg haft stor glæde af ..

Ellers er det bare blive ved med SEO, VED VED VED :)

Held og lykke.

Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige skimmet din side, og mit umiddelbare indtryk er, at den er forholdsvis tekstfattig. Den er for letkøbt. Hvad er det, de besøgende skal få ud af din side? Hvorfor skulle de besøge den, og hvorfor skulle de blive på den? Der er ikke meget indhold, men til gengæld en helvedes masse Adsense links.

Det er ikke mit indtryk, at det er så let at tjene penge. Du skal levere varen, før du selv får den! Så "enkelt" tror jeg, det er!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

meget få links til siden der er kun 110 links i følge yahoo site seach jeg syens ikke der er gjort meget

wordpress ville være en lille fordel kan bruge rss eller feed, så andre kan abonner på dine indlæg på siden

spreder dig alt for meget skriver om alt næsten kigger på nyheds siden f.eks. men mangler at skrive masser af tekst omkring aktie og penge, der kan skrives masser af tekst om dette emme.

giv alle billder titler og tags derved findes i google billedet søgning.

udnyt google viser op til 67 tegn jeg mener denne her titlen <title>Akiter</title>

lidt ekstra tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Martin :

Hej Amino.

- Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvordan man skaber mere trafik til ens hjemmeside?

Jeg synes jeg har arbejdet rigtig meget på mine søgeord, men synes ikke rigtig det har givet mere trafik.

Du kunne f.eks gå en tur i byen og drikke dig pisse stiv.

Lad mig forklare:

Inde på Rådhuspladsen i København er der et hus hvor det vrimler med journalister - og at tænke sig, de går nogle gange ud og får sig en fyraftensbajer - uhhhh, det var rimligt svært at regne ud ikk' - gu' er det ej svært - det er så nemt at regne ud, muhahahaha. Har du aldrig lagt mærke til alle de stavefejl, og underlige historier der er på http://www.eb.dk og http://www.bt.dk - det er sgu da skrevet af stive mennesker der lige er kommet hjem fra byen - så du skal bare forfølge nogle journalister, og give dem nogle bajere, og nogle gode historier - så er den hjemme.

Venlig hilsen

Psykopaten...

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige skimmet din side, og mit umiddelbare indtryk er, at den er forholdsvis tekstfattig. Den er for letkøbt. Hvad er det, de besøgende skal få ud af din side? Hvorfor skulle de besøge den, og hvorfor skulle de blive på den? Der er ikke meget indhold, men til gengæld en helvedes masse Adsense links.

Det er ikke mit indtryk, at det er så let at tjene penge. Du skal levere varen, før du selv får den! Så "enkelt" tror jeg, det er!

Dbh

Thomas

Enig, du må give brugerne en god grund til at besøge din side.

Mange af siderne skriger langt væk af at være made-for-adsense.

Hvis du kom med nogle af dine egne analyser på bestemte aktier. Med gode begrundelser, og evt performance historik på dine analyser, ja så er jeg sikker på at det ville skabe god trafik (især fra de uvurderlige repeat visitors).

Såfremt altså din performance er højere end markedets :)

Det er til gengæld tidskrævende!

Er mindre tidskrævende made-for-adsense sider, der specifikt retter sig mod søgemaskine trafik, dit mål, ja så kunne du kigge lidt mere på domænernes værdi i søgemaskinerne.

Du er fx på side 1 for søgningen "aktie penge" i Google - men det er der nok ikke mange der søger på.

Vi har samme problem på forbrugslån.dk - er svært at hamle op med mybanker.dk's dominans, så der må andre boller på suppen, hvis vi skal fiske brugere ind på vores side.

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange hurtige, og gode forklaringer i er kommet med.

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)