Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webkonferencer - hvad kan du anbefale?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Der findes efterhånden mange udbydere af løsninger til webkonferencer. Jeg skal bruge en løsning der kan håndtere minimum 100 deltagere ad gangen og er stabilt og 100% velfungerende.

Både audio- og videokonferenceløsninger er interessante - men hvilke og hvorfor?

MVM

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm... en ordentlig mundfuld..!

Hvorfor så mange og hvordan skal det bruges og til hvad..? du skriver både video og audioløsninger er interessante...

Jeg kender ingen løsninger der umiddelbart kan håndtere så mange brugere samtidig... det store antal brugere stiller nogle temmelig skrappe og høje krav til hardwaren..!

Hvis det er inden for samme hus og netværk kan der muligvis laves noget på et lokalt netværk men det vil kræve en enorm serverkraft...

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg arbejder med NWM og er ved at opbygge et globalt netværk, og har derfor brug for at kunne afvikle konferencer, hvor folk uden forudgående download kan deltage.

Pt. er vi 109, men vi vil meget snart være flere tusinde, så jeg skal min. kunne have 100 deltagere ad gangen.

Idag anvender jeg Skype konferencer, men det kunne være fint at have extra faciliteter f.eks. visning af powerpoints osv.

MVM

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)