Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ændres opsætning af Kategorier i WordPress?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med at ændre i nogle WordPress themes og er faldet over en udfordring, som jeg ikke tidligere er stødt på.

"Kategori" - siden ser anderledes ud, end den sædvanlige opbygning, hvor artikler er listet op under hinanden. Og jeg bryder mig ikke helt om denne opbygning, så vil derfor gerne ændre den. Men der findes ikke umiddelbart en fil i stil med single.php og page.php, hvor opbygningen kan ænders.

Derfor er spørgsmålet nu: Hvor ændres opsætningen af kategorivisningen typisk? Hvilken fil styrer det? Jeg skal bare bruge en "Standardopsætning" i stedet for den nuværende fancy-pancy.

Mvh.

Bo

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke være lidt mere specifik, måske komme med et link

Er svært at vurdere ud fra ingenting :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Lyhne:

"Kategori" - siden ser anderledes ud, end den sædvanlige opbygning, hvor artikler er listet op under hinanden. Og jeg bryder mig ikke helt om denne opbygning, så vil derfor gerne ændre den. Men der findes ikke umiddelbart en fil i stil med single.php og page.php, hvor opbygningen kan ænders.

Derfor er spørgsmålet nu: Hvor ændres opsætningen af kategorivisningen typisk? Hvilken fil styrer det? Jeg skal bare bruge en "Standardopsætning" i stedet for den nuværende fancy-pancy.

Mvh.

Bo

archive.php fx eller det kan ligge som en del af index.php

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Anders - Tak for forslaget. Det er åbenbart netop archive filen som dette theme ikke har. Koden må så ligge i nogle af de andre filer. Det må jeg se næmere på.

@Martin - Ja, den var ikke helt let at forklare - jeg smider et link senere, hvis det ikke lykkes mig at finde en løsning på det :-)

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)