Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop til B2B - ordren uden moms?!?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et KÆMPE  problem med min nuværende webshop som jeg ellers er helt vildt glad for. Den kan ikke lave login så vores forhandlere kan logge ind og bestille vare uden moms! Den vi har pt er fra web-siden og vi er simpelthen så glade for den udover at dette ikke kan lade sig gøre. Desværre er det nu bærende nødvendigt at vores forhandlere kan logge ind og bestille uden moms, da de pt gør det med moms og det er meget forvirrende for dem og det er vi rigtig kede af.

Kan du anbefale et webshop udbyder der kan dette? En der er stabil, der altid virker og med hjælp hvis det går galt.

Jeg har snakket med web-siden og shoppen kan ikke dette; desværre.

 

 

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne,

Jeg er ejer af et firma som primært beskæftiger sig med udvikling af custom webshops.

Fordelen med custom webshops er at alt kan lade gøre :)

Du kan se nogle af de shops jeg har lavet her: www.ctweb.dk/referencer

Hvis du er interesseret i en uforpligtende snak, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Venlig Hilsen
Casper Thun

/Casper

www.ctweb.dk - gør din virksomhed klar til fremtiden!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Vi har desværre ikke budget til til at få custom made en shop.

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne,

De løsninger jeg laver ligger væsentlig billigere end andre custom shops.

Hvad er budgettet?

Venlig Hilsen

Casper Thun

/Casper

www.ctweb.dk - gør din virksomhed klar til fremtiden!

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne,

mener du at de skal have priserne vist uden moms, eller at der slet ikke skal moms på ordrerne?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne

Selvom du sælger B2B skal du stadig have moms med. Mange webshops vælger bare ikke at vise momsen før selve checkout-proceduren, da den virksomhed du sælger til alligevel for momsen tilbage / modregner den.

Derfor burde din nuværende shop virke helt uden problemer, men blot med det problem at dine B-kunder ikke kan se deres egentlige pris - men den er ret nem at regne ud :-)

Mvh

Lars

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Rasmussen:

Hej Janne

Selvom du sælger B2B skal du stadig have moms med. Mange webshops vælger bare ikke at vise momsen før selve checkout-proceduren, da den virksomhed du sælger til alligevel for momsen tilbage / modregner den.

Derfor burde din nuværende shop virke helt uden problemer, men blot med det problem at dine B-kunder ikke kan se deres egentlige pris - men den er ret nem at regne ud :-)

Mvh

Lars

Ja, det var nemlig også det mit spørgsmål var rettet imod. Den nemme løsning er at vise priserne på ex og inkl. moms, både på de enkelte varer og hele vejen igennem købsprocessen. Det burde ikke være det store problem at lave.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne. 

I og for sig kan det ikke være det store problem, jeg selv ville bare lave en lille funktion i koden som ville trække momsen fra på alle varer.

Du kan også vælge at tilføje en kode som alle indtaster og så har du trukket det fra for dem ;)

evt. kontakt mig her, eller på OSOD.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min B2B del kan enten vise hele shoppen uden moms eller hele shoppen med moms. Jeg ville gerne at når mine forhandlere logger ind så står priserne uden moms og når de kommer til kassen ligges momsen til inden de betaler. Jeg ved godt at det er samme resultat i sidste ende men de bliver bare så forvirrede over at priserne er med moms.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen Janne. Er det ikke en mulighed for dig, at det bare kan indskrives uden moms ? Det bedste ville være hvis systemet selv gjorde det, hvilket ikke er det sværeste og lave.

Vi har også gang i udviklingen af en B2B webshop, så det er nøjagtigt det samme vi har gang i ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)