Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg står og skal igang med at få skudt en hjemmeside op til min kommende virksomhed.

Jeg er bare lidt i blinde om hvad jeg skal vælge.. skal jeg vælge en færdig pakke såsom surftown.dk, oscommerce eller noget andet?

eller er det billigere for mig bare at få en webprogrammør/designer til at lave den?


Det siden skal indeholde er sådan ca. følgende:

Startsiden skal indeholde:

-          En kontakt side – kontakt til firmaet, tlf, adresse, mail, åbningstider, CVR, FAX?.

-             Betingelser – Generelle betingelser, levering, reklamation, garanti, ombytningsdele,                 betalingsbetingelser.

-          Links

-          Download – Man skal kunne hente et reklamations dokument, samt et oprettelses dokument

-          Produkter – En kort beskrivelse af hvad produkter vi har udover de ting vi kan skaffe – kan måske også godt stå på selve startsiden

-          Login system – Kunder skal kunne logge ind og se hvad produkter vi har, og hvad deres pris er – der skal derfor være mulighed for at sætte procenter ind til de forskellige virksomheder.

Login siden – Når virksomheder logger ind på siden:

På login siden skal virksomheder kunne se alle vores produkter

Derudover skal der være mulighed for at virksomheden skal  kunne trykke på et produkt. og se hvad normal prisen er, og så deres pris efter hvilket procentsats de er sat til.

Håber nogen har et par idéer til hvad jeg skal vælge

Og tak til dem der giver sig tid til at læse dette indlæg

Mvh Michael

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale at få en webprogrammør til at bygge det, der findes mange billige herinde på Amino, dog husk at tjekke referencer.

Jeg vil ikke prikke hul i dit koncept, da jeg ikke kender det 100% men pas på med at kræve folk, skal logge ind.
De fleste synes ikke om log ind bokse og kan skabe tab af potentielle kunder.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg tror også du skal passe på med at bede dine kunder om at logge ind for at se dine produkter - der skal virkelig være en god grund for at man vil acceptere det (som i "kære kommende agent, du skal oprette dig som bruger og logge ind før du kan få lov at se vores hemmelige produktkartotek med James Bond-gadgets etc").

Ang hjemmesiden vil jeg klart anbefale dig at finde én, der kan sætte en WordPress-løsning op for dig. Selve WordPress er gratis og du skal kun betale for opsætningen og dit design. Løsningen kan udvides med ekstrafunktioner, f.eks. medlemssite etc. 

Og nok det vigtigste; du er IKKE afhængig af den person, der sætter løsningen op for dig. Du kan til enhver tid finde en anden til at arbejde på projektet. Og så kan det jo også være at du bliver grebet af WordPress og selv begynder at lege med det.

WordPress er "født" som et bloggingværktøj og du har derfor muligheden for at integrere en evt. blog med din hjemmeside. Overvej den løsning, det giver aktivitet på din hjemmeside - og det kan både læserne og Google lide ;-)

Der er masser af blogs om brugen af WordPress og på wordpress.org og wordpress.com kan du finde brugerforum, how-to's og masser af inspiration.

Held og lykke med projektet :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Måske kunne en Shopify løsning være noget for dig?

Prøv at kigge forbi http://www.themebox.dk/ og se om ikke mit tilbud kunne være noget for dig. Så kan vi vende din kravspec i forhold til Shopify's features.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

I forhold til det du nævner du har behov for, vil jeg klart anbefale Wordpress.
- (Nu har jeg selvfølgelig ikke den store viden indenfor osCommerce)

Men Wordpress kan alt det du efterspørger.

Jeg vil gerne være manden, der både hjælper dig med design (hvis ikke du har et) og udviklingen af siden.

Endvidere vil jeg fraråde dig, at vælge en pakkeløsning, da det hurtigt løber op, og mange pakkeløsninger har idag ikke den samme fleksiblitet.

Jeg har et tilbud kørende, her på amino, men fremsender det naturligvis gerne til dig, hvis du har interesse.

Send gerne en mail til: nils@nilspedersen.dk - Du skal også være velkommen til at ringe på: 4060 6223


Fortsat god dag

Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle


Tak for de mange gode svar, det har helt sikkert hjulpet mig rigtigt meget.

Grunden til at der skal være et login er fordi det kun er salg til erhverv .. - Det skal ikke være sådan at hver mand kan komme ind og se mine produkter :)

Jeg tror jeg vil se om jeg kan få en amino til at hjælpe mig, og vil glædeligt betale hvad det koster - så længe jeg bliver tilfreds, og får et godt "partnerskab" med min webprogrammør/designer :)


Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg vil også klart anbefale en professionel designer til at lave din side. Du kan hurtigt komme til at bruge mere tid på at "lege" med din hjemmeside end at drive din forretning.

Husk:

-Få en god webhost der understøtter det du har brug for og er fleksibel. De fleste "store" er ikke specielt fleksible.

-Wordpress, Joomla og Drupal er gode CMS systemer, selv har jeg erfaring med udvikling i Joomla og kan kun anbefale dette.

Skal du have webshop osv. på din side?

Mvh.

Michael L. Ærbo

Win-Win IT-Solutions

http://www.winwinsol.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael!

Jeg synes helt sikkert også du skal vælge en webprogrammør skal kan imødekomme dine behov, og hvis du ikke selv er voldsomt stærk i hjemmesider kan det være oplagt at benytte Wordpres, således du selv kan vedligeholde din hjemmeside.

Som jeg kan se der er mange der skrives til dig, bakker jeg op omrkring at det næppe er en god idé at kunder SKAL logge ind for at se og købe dine produkter. Du burde nok istedet overveje at give et log-in til dine mest trofaste kunder, og gøre dem til en slags V.I.P medlemmer som eksempelvis fik nogle specielle tilbud eller andet. Det vil både være med til at fastholde kunder, skabe øget salg, og tiltrække nye kunder :)

Håber mit svar var brugbart.

Mvh.

Morten S.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)