Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering – 20% rabat!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange af jer sikkert ved har de fleste af mine services indenfor søgemaskineoptimering mest fokuseret på de største virksomheder i Danmark og udlandet. Gennem tiden er det blevet til arbejde for bl.a. Lycos USA, Lycos Europe, Jubii, Opasia, FDM-rejser, SOL, Bonaparte, TDC, Bullguard, Avisen.dk, Zillow.com, Zecco.com, SmartPages.com osv.

Måden services til sådanne virksomheder sammensættes og prissættes udelukker i praksis de fleste mindre og mellemstore virksomheder. Men nu kommer der nye boller på suppen!

I den kommende tid vil jeg igennem mit selskab, deMib.com ApS, lancere en række nye services og produkter indenfor markedsføring i søgemaskiner specielt målrettet mindre og mellemstore virksomheder.

De nye produkter og services har alle det til fælles, at de bygger på den samme research, avancerede viden og høje standarder, som de store koncerner vi normalt arbejder for får. Det er de samme tekniker, strategier og det samme team, der udfører disse opgaver, som de store. Forskellen er, at de nye produkter er standardiseret og effektiviseret på en måde der gør at vi kan sælge dem til en brøkdel af prisen.

Du får således ikke hele det strategiske forarbejde med, analyserne, overvejelserne og vurderingen af om den ene eller den anden løsning er det bedste for dig. Det kan vi naturligvis godt tilbyde dig også, men det falder udenfor vores standardprodukter og kan således godt løbe lidt op.

Det første ”standard-produkt”, som vi nu lancerer til lidt mindre virksomheder er det der kaldes ”Information Pages”. Du kan læse mere om helt præcist hvad Information Pages er her. Det er nemlig ikke bare et ”ord”, men en betegnelse for en helt bestemt type sider, der følger helt fastlagte regler.

Vores service inkluderer:

- Udvælgelse og evaluering af nøgleord til siderne

- Udarbejdelse af optimeret template (baseret på eksisterende look’n feel)

- Udarbejdelse af optimerede tekster (det mest centrale punkt, og her hvor vi for alvor skiller os ud fra mængden!)

- Implementering af tekster, links og navigation  

- Test og rapportering af resultaterne (efter 3 og 6 måneder)

Løsninger sælges normalt i pakker af 10 eller 25 sider. Ved bestilling af flere sider end det, udarbejder vi et særligt tilbud til dig.

Prisen for disse pakker er:

10 sider (alt inklusiv): kr. 24.500
20% Amino-rabat: kr. 4.900
Amino-pris: kr. 19.600

25 sider (alt inklusiv): kr. 38.750
20% Amino-rabat: kr. 7.750
Amino-pris: kr. 31.000

Hvis du er interesseret i en af følgende pakker, eller endnu flere sider, skal du skrive på: info@demib.com eller ringe direkte til min partner og salgschef Jens Ole på: 26 81 17 50

Husk at nævne Amino-rabatten og dit Amino-brugernavn ! :)

Vi har udarbejdet et mere detaljeret produktblad som du kan rekvirere, hvis du vil læse lidt mere inden du beslutter dig.

Hvis du har yderligere spørgsmål er du naturligvis også meget velkommen til at smide dem nedenfor her, eller via PM til mig.

Ha en super god dag!

Mikkel

Alle priser er eksl. moms!
Tilbudet kan ikke kombineres med andre rabatter eller særlige tilbud.





Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige tilføje en lille ting ...
Der er flere der har spurgt til om vi tager forhandlere ind på dette og andre tilsvarende produkter. Og det gør vi. Men vi stiller forholdsvis store krav til dem der vil forhandle vores produkter, da vi kun ønsker seriøse forhandlere. Til gengæld behandler vi dem vi tager ind rigtig godt :)

Hvis du er interesseret i at blive forhandler kan du enten sende en PM til mig, ringe til Jens Ole på det nummer jeg skrev ovenfor, eller smide os en email.


Side 1 ud af 1 (2 indlæg)