Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Introduktionspris på CMS

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg arbejder på et reklamebureau, hvor vi har udviklet et websystem hvor du selv kan redigere, opdatere og vedligeholde din hjemmeside.
Det er det de fleste vil kalde et CMS (Content Management System).

Vi kører lige nu en introduktionspris på 4995,- (derefter 149,- pr. måned)

Denne pris er for et komplet website med design, og der er ingen begrænsninger i hvor mange sider du kan oprette.
Hoeg2edit er udviklet med fokus på søgemaskineoptimering, således at du selv kan påvirke den måde Søgemaskiner læser dit site.

I kan læse mere på www.hoeg2edit.dk og se et par referencer.

Hoeg2edit henvender sig primært til små og mellemstore virksomheder, samt foreninger og organisationer.
Skulle i være interesseret i en demo er i velkommen til at lave en forespørgsel her: http://www.hoeg2edit.dk/default.asp?id=147&menu=147

 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende!, og tillykke med første cms udkast :)

Du har ikke et hurtigt amino login du lige kunne sætte op så vi lige kunne prøve at se admin delen hurtigt og se hvordan det fungerede?.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Håber det er i orden jeg spørger som konkurrent, et spørgsmål )


Hvad er forskellen på jeres CMS og Joomla ?

Hilsen stefan granholm
www.granholm.dk


Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er helt iorden at spørge

Jeg kender ikke ret meget til Joomla, men umiddelbart er der stor forskel på de 2 systemer.

Vores CMS løsning, som vi egentlig har valgt at kalde et websystem, er ikke lige så avanceret som Joomla.
Der er mange gode CMS løsninger på markedet, og mange af dem er meget komplekse og dyre.

Vi har valgt at lave et forholdsvis simpelt system som primært henvender sig til mindre og mellemstore virksomheder, samt foreninger og organisationer.

Vi har udviklet det med fokus på søgemaskineoptimering og brugervenlighed.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret :)

Sry, jeg ikke lige fik skrevet feedback, men havde fået set dit svar nu, men jeg kan ikke få brugeren til at virke, er den slået på inaktiv igen eller hvordan?.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Daniel

Der var en der havde slettet brugeren... det er så ulempen ved at ligge brugernavn og password i et forum

Men nu har jeg oprettet den igen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)