Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestilling og betaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et selskab, Laros A/S (se www.laros.dk), hvor jeg gerne vil sælge nogle produkter online.

Sitet er p.t. lavet i Dreamweaver og laves med html, sql, php.

Er der nogen, der har en god idé til, hvordan jeg lettest får lavet en mulighed for kunderne til at købe noget online, dvs. sådan at man klikker på et produkt og dernæst ledes til betaling for produktet. Evt. kan der købes flere produkter ad gangen (dvs. evt. indkøbskurv)....

Der skal kunne betales med dankort/visa og ellers bare det gængse...

På forhånd mange tak.

Fra Galten
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv en shop med kvalitetslegetøj for de bevidste børn og forældre: www.toymaster.dk

Jeg hoster hos dandomain og deres service er fin - jeg har ikke betalingsmodul, da kunderne skal overføre via deres bank. De har dog en betalingsmodul til dankort, men jeg har valgte det fra, da det er for dyrt i forhold til hvor få kunder, der fravælger at købe, når de opdager, at pengene skal overføres via deres bank.

I min shop sælger jeg bl.a.:

MagFormers - det unike magnetbyggesæt UDEN løse magneter, som børnene kan sluge.

- Eventyrfigurer - fra Disney, DR´s børneTV og mange flere.

- PLUS PLUS klodser - de populære plast klodser, der kan bygges både 2-D og 3-D.

- Larsen-puslespil - Danmarks største udbud af flotte puslespil til børn fra 1-8 år.

Klik ind på www.toymaster.dk og se, hvordan det virker.

Mvh

Peter

www.TOYMASTER.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, men du skriver jo ikke noget om, hvordan det virker, eller hvordan jeg evt. kan få det op at køre. Som jeg skriver, vil jeg gerne kunne modtage betaling med diverse kort... i hvert fald visa/dankort og gerne mastercard...

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. overveje, at sætte shoppen op på et sub-domæne og så installere en prestashop eller magentoshop.

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)