Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår uddør SEO?

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Umulius:

Kom så affiliatedrenge og piger. Giv mig flere minusser, mens I har frøer i lommerne og sidder asociale bag Jeres skærme og lytter til hinanden, mens resten af internettet synes I er nogle tåber! I kan bekræfte hinanden I at det med at bruge sin tid på at spamme nettet er rigtig godt - fordi det er at være fremme i bussen. I kommer bare ikke så langt i livet med det udover her på Amino, som er blevet skoletaskernes holdeplads.



Nu køler vi lige lidt ned og taler pænt ikke?
Der er ingen der taler grimt til dig.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for din omsorg. Jeg har nu ikke behov for den. Vi er ved at vælge leverandør, der kan implementere et SEO-modul ovenpå vores CMS-system. Der er brugt forskellige templates til forskellige typer artikler, så det er lidt kompliceret, men det skal nok gå :)

Derudover har vi 2 typer med 10.000 vis af blogs. Den ene slags blogs har skrevet om vores emner og de andre blogs er dem med højest PR. Så dem har vi sat en person til 3-4 timer om dagen at skrive kvalitetsindlæg på og selvfølgelig sætte et link ind til den side hos os der matcher bedst. Deruodver har vi en liste med 10.000 sites, der i forvejen har linket til vores sider med indhold som vores - så dem vil vi også kontakte. Derudover har vi skribenter der vil få annoncer publiceret på artikeldatabaser som ezinearticles og lign. Til sidst har vi en strategi for sociale medier, hvor vi lige nu har lige i underkanten af 300 fans på fb - og vi kommer til at gøre meget mere på den side.

Så din omsorg er påskønnet. Mit korstog har dog udelukkende været af moralsk natur. Det irriterer mig bare, at jeg skal lave ovenstående, fordi folk før mig har spammet internettet.

P.S. Tak Thorborg. Det var helt rart at blive smidt ud - men jeg havde lige denne kommentar inden du slap helt af med mig ;-)

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Steen Madsen:

Jeg har bemærket at SEO er et yderst vigtigt emne herinde på Amino. Mit spørgsmål lyder meget kort;"Hvor lang tid går der før det forsvinder eller udvikler sig til noget radikalt anderledes?"

I grunden er SEO jo at sammenligne med en kæmpe stor messe i Bella Centret. Hvor alle standene har hver deres megafon. Alle vil have folk til deres stand, og alle skruer højere og højere op for deres volumen. Til sidst er der ikke andet tilbage end et øresønderrivende inferno af støj, og måske et par af de helt enorme stande som kan trænge igennem..

De smarte standere giver deltagerne til messen høretelefoner , så de kun høre DERES reklame :-)

Så hvis du SEO optimere din side til relavante og unikke søgninger, vil det jo aldrig uddø fordi at folk stadig finder det nødvendigt at bruge søgemaskiner.

Google og alle andre søgemaskiner tillader ikke al slags form for reklame ligesåvel som du kan sætte et "nej tak reklame" klistermærke på din postkasse, kan folk også sorter efter de mest relavante søgninger.

Tværtimod synes jeg, SEO bliver bedre og bedre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis kvaliteten skal forbedres må det være en selvfølge at der skal laves noget om. Derfor et det spørgsmål meget ledende.

Når jeg ser det link du har indsat, så kan jeg kun se en afstemning, hvor en person har stemt.

Derudover har jeg lige bestilt opvasker online, downloadet en router manual og en masse andet uden de store problemer. Så jeg kan ikke genkende de problemer som nævnes i artiklen.

Fortsat god weekend :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umulius:

Kom så affiliatedrenge og piger. Giv mig flere minusser, mens I har frøer i lommerne og sidder asociale bag Jeres skærme og lytter til hinanden, mens resten af internettet synes I er nogle tåber! I kan bekræfte hinanden I at det med at bruge sin tid på at spamme nettet er rigtig godt - fordi det er at være fremme i bussen. I kommer bare ikke så langt i livet med det udover her på Amino, som er blevet skoletaskernes holdeplads.

Kære Amino-brugere,

Dette er grunden til der er så meget crap på internettet. Ligegyldigt pjat, som der er flere eksempler på i denne tråd, bliver udgydt - ligesom overstående indlæg.
Det sker at folk kan blive smidt ned på børnehave-niveau, når barnet ikke får sin vilje, og ikke aner hvad han taler om, og ikke får den slikkepind han var blevet lovet.

Det er sjovt at man kan være komplet dobbeltmoralsk, at kalde Thomas Rosenstand for en hvid ridder, og kalde ham for sur, så snart der er nogen der er uenig med ham - når det trods alt er personen der udtaler det, der sænker sig til 8-9 års alderen.

I øvrigt vil jeg nu sige at mange af de som har postet noget i denne tråd, er kommet rigtig langt med deres liv - især Thomas Rosenstand (forretnings-mæssigt).

God weekend til jer, og godnat :)

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)