Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS praktikant tilbyder sin hjælp i markedsføring, marketing, branding, grafisk design mm.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Profil

Jeg er en frisk, engageret, udadvendt, (ny)uddannet Grafisk Designer på 25 år, med ben i næsen, et smittende godt humør, et stort medfødt iværksættergen, og en kreativitet der ingen grænser kender og som vokser langt ind i himlen. Jeg elsker mit fag, men brænder uhæmmet for en karriere indenfor markedsføring, kundekontakt og kommunikation, men mangler erfaring og går derfor ledig. Derfor tilbyder jeg nu min gratis hjælp som praktikant i én måned til en spændende virksomhed der kunne nyde godt af mine kvalifikationer, ambitioner og erfaringer. Jeg søger en praktikplads med spændende udfordringer, gode muligheder for selvudvikling og søde kollegaer i et omgængeligt, inspirerende og rart arbejdsmiljø med højt til loftet. Jeg har humor, glimt i øjet, sætter en stor ære i grundighed og har udpræget flair for detaljer. Derudover arbejder jeg godt under pres, og gerne med mange bolde i luften, og så har jeg et engagement, en motivation og et drive man skal lede længe efter!

Der er fart over feltet i min fritid, hvor jeg heller ikke keder mig. Jeg har altid gang i større eventplanlægninger med venner, familien eller kæresten, hvis jeg da ikke deltager i en landsindsamling for Kræftens Bekæmpelse, den seneste kunstudstilling på AROS eller spændende, motiverende foredrag om guerilla-markedsføring, konceptudvikling, online markedsføring, idégenerering osv.. Kulturelle oplevelser vægter jeg højt, og holder mig opdateret, både i forhold til hvad der sker i verden, men også på mit felt.


Uddannelse

Jeg er uddannet Grafisk Designteknolog på University College i Aalborg i sommeren 2010. Her har jeg lært alt, hvad en grafiker skal kunne, omfattende alt lige fra magasiner, annoncer og brochurer, til branding, kampagneplanlægning, tekstforfatning og grundlæggende webdesign. Derudover var div. markedsføringsanalyser og -strategier, medieplanlægning, kommunikation og markedsføring generelt, en stor del af den daglige undervisning. I overensstemmelse med uddannelsens forløb, var jeg i praktik en måned i efteråret 2009 i IT-virksomheden, “PC-Gruppen”, Aarhus, hvor jeg havde ansvaret for marketingafdelingen alene. Her fandt jeg hurtigt ud af, at det er den branche jeg brænder for og den karriere jeg vil arbejde mig hen imod, og da jeg i forvejen har både engagementet, lysten, samt en uddannelse indenfor kommunikation, maredsføring og formidling, ligger drømmen lige rundt om hjørnet, så nu mangler jeg bare erfaringen.

Som supplement til min uddannelse er jeg er netop startet et intensivt kursusforløb på akademi-niveau i Projektstyring og -ledelse, som afsluttes med en statsanerkendt eksamen medio juni.

Jeg har desuden en gymnasiel uddannelse fra Aarhus Katedralskole med sproglig studenter-eksamen fra 2006, og havde i 3.g engelsk og tysk på højniveau.


Erfaring

Erhvervserfarig har jeg i mange forskellige afskygninger. Før, under og efter min gymnasietid har jeg bl.a. arbejdet som piccoline i BioCity, salgsmedarbejder i Build-A-Bear Workshop, supporter hos TDC, og salgsmedarbejder i Parfumeri Douglas. Da jeg afsluttede min grafiker-uddannelse i sommer (2010) fik jeg kortvarigt job som AD-assistent på reklamebureauet Shark & Co., men måtte sande at dette ikke lige var mig, da jeg savnede kundekontakt, planlægning og den brede markedsføringspallet.
Senest har jeg arbejdet som kombineret salgs- og marketingassistent hos Parfumeri Esthetique i Vejle julen over. Udover at være sælger i butikken, stod jeg også for layout og opsætning af nyhedsbreve til kunde-klubmedlemmer, layout til kædens produkt-skilte, samt markedsførings-aktiviteter. Inden jeg stoppede, var jeg med til at stable en større kundeaften på benene, hvor jeg stod for alt lige fra grafiske materialer og online markedsføring, til sponsorkontakt, fotografer, journalister og avisartikel. Det blev en kæmpe succes, og det er lige præcis den slags arbejde jeg brænder for!

Hvis jeg er lige dét dig/din virksomhed står og mangler, så send mig en mail på shentzes@hotmail.com med beskrivelse af din virksomhed, beliggenhed, hvilke arbejdsopgaver du har og gerne vil have dækket osv.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mange hilsner fra Sanne Sørensen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne

Jeg har måske en mulighed i PowerjobMidt. Kontakt mig hvis det kunne være interessant.

Mvh Ejlert

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)