Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prispolitik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Ved ikke lige om dette er det rette sted at skrive omkring dette, men jeg har tænkt meget om evt at smide en prisliste på min nye hjemmeside jeg er i gang med for at gøre tingene mere gennemskuelige.

Måske endda tilbyde 2 former for priser, en på et fast tilbud som jeg gør pt, og som alternativ en månedlig betaling, med oprettelse, samt binding i x antal måneder. Kan se mange er begyndt at bruge dette.

Den månedlige pris vil være uden web hotel.

Lad mig høre hvad jeres mening og erfaring er omkring dette.

På forhånd tak.

Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg eksperimenterede lidt med det på et tidspunkt, og min erfaring er at det ikke kan betale sig hvis du er freelancer/enkeltmand.

Medmindre du has masser af kunder ville jeg holde mig fra månedsbetalinger.. 

Hvis du har 5 kunder der betaler 399 kr. hver, tjener du 1995 kr. om måneden men binder dig selv til opdateringer, udvidelser, support og ansvaret for deres sider (og evt. tab hvis du selv driver serveren) samt at inddrive penge og skrive fakturaer hver månede. Min ydmyge mening er at det ikke er det værd hvis du skal leve af det.

Min fremgangsmåde er at jeg har nogle faste priser på nogle ting som et udgangspunkt. Den endelige projektpris matcher aldrig min prisliste præcist da arbejdsbyrder varierer fra projekt til projekt. Men faste priser er meget godt for kunden til at vurdere det endelige prisområde. Derudover har jeg en fast timepris hvis kunden foretrækker det, eller opgaverne er lidt mere flydende..

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en del kunder, men del vil være de nye jeg kunne overveje at tilbyde en sådan løsning. Men ja du har ret, det giver nok for meget administrations arbejde i sidste ende.

Tror jeg vil prøve at lave lidt priseksempler og så ellers give tilbud ud fra det og ud fra kundes ønsker ellers som jeg gør pt.

Andre indputs velkomne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)