Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr site: ( min side )

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge mennesker ;-)

Jeg skal lige hurtigt høre om noget, og så må vi jo se om det ender ud i flere spørgsmål.

Når jeg går på google og skriver site:mit domæne så kommer der en masse sider frem. på kommer der 37 frem, og for nogle uger siden var der 47. Jeg syntes det går meget op og ned. og det forstår jeg ikke helt.

Hvorfor falder den fra 47 til 37 ? og er det skidt ? 

Håber at det giver mening og at i kan hjælpe mig med dette.

Tak for hjælpen.

De bedste hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at komme med et decideret bud på en årsag, uden at kende til flere detaljer om webstedet (et link vil gøre det lettere).

Nye websteder har det med at svinge i antallet af indekserede websider, hvilket kan skyldes at algoritmerne arbejder på at lære webstedet bedre at kende - og/eller at der er en mangel på indgående links til de respektive websider/webstedet generelt.

Hvis det er et forholdsvis etableret websted kan nedgangen skyldes, at de "forsvundne" websider er ramt af duplicate content eller generelle ændringer i Google's algoritmer.

Men det er, som nævnt, svært at komme med et egentligt bud, uden at have adgang til flere detaljer.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Tak for svaret. Vores site er yngre end et 1. det er sexytoy.dk som er domænet. Jeg kan heller ikke rigtig finde ud af om jeg skal været bekymret over at siderne går op og ned. da vi havde flest var det 47. og hvis jeg kigger på andre site af de virkelige store så har nogle af dem `kun`nogle og 90 sider.

Der vil også opstå duplicate content hvis den samme tekst går igen på de samme produkter ik ? jeg har nogle produkter, hvor jeg har dem i 4 forskellige farver, der har vi bare brugt den samme teks, også for at gøre det nemmer for forbrugen. så man kan vel aldrig rigtig undgå duplicate content ?

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)