Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSumarum Moms

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan man indsætte eller ændre en kolonne i kassekladen så den viser både beløb ex moms og momsbeløbet? Min revisor vil gerne have at den fil jeg sender til ham indeholdende alle bogførte kladdeposteringer indeholder beløbet excl. moms og så momsen som to separate i stedet for beløbet inkl. moms, som den viser nu.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Sanne

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

AllroundT:

Hej,

Kan man indsætte eller ændre en kolonne i kassekladen så den viser både beløb ex moms og momsbeløbet? Min revisor vil gerne have at den fil jeg sender til ham indeholdende alle bogførte kladdeposteringer indeholder beløbet excl. moms og så momsen som to separate i stedet for beløbet inkl. moms, som den viser nu.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Sanne

 

Hej

Det kan man ikke, så vidt jeg ved, men det fremgår da af kontoen og momskoden, hvorvidt der er moms på posteringen.

Tonny

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvad  skal  revisoreren  med  den  fil    ????   indlæse i  et  andet  program  end summarum???

du kan  jo  stikke  ham  posteringsjournalen    Der  er  der  selekteret i   beløb  ex moms  og  så  momsen  for sig

Men  hvorfor giver  du  ham  ikke  en  sikkerhedskopi  og  så  ber  ham  indlæse  den  i  en SummaSummarum    -  så  kan  han  jo  lave  alle  de  udskrifter  direkte   uden  problem

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivaerksaet:

hvad  skal  revisoreren  med  den  fil    ????   indlæse i  et  andet  program  end summarum???

du kan  jo  stikke  ham  posteringsjournalen    Der  er  der  selekteret i   beløb  ex moms  og  så  momsen  for sig

Men  hvorfor giver  du  ham  ikke  en  sikkerhedskopi  og  så  ber  ham  indlæse  den  i  en SummaSummarum    -  så  kan  han  jo  lave  alle  de  udskrifter  direkte   uden  problem

 

Lige min tankeYes 5 stjerner.

Tonny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)