Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apples Developer Enrollment helvede

Side 6 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 20
Fra  MAT-Gaming I/S Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Har læst jeres frustrationer omkring det, at blive godkendt af Apple. Jeg står i den situation, at jeg sammen med to kammerater er igang med at lave en App og i den forbindelse vil vi lave en SMBA virksomhed - ved godt at det forbindes med svindlere og lignende. Men det er nu en gang det vi ønsker at starte op, da vi ikke har kapitalen til at starte et ApS og vi ønsker at indtægten skal være i et selskab og ikke registreres hos os som enkelt personer. Er der nogen der har erfaringer eller ved noget om, hvad den nemmeste procedure/tilgang til situationen omkring godkendelse fra Apple er?

Mvh.

Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Fra  nill.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Vi fik i går godkendelse fra Apple med virksomheden TicTocTrade S.M.B.A.

Først kæmpede vi lidt med at finde ud af, hvordan man overhovedet får et D-U-N-S nummer. Vi fandt frem til noget der lignede en almindelig kontaktformular og udfyldte den. Allerede dagen efter havde vi svar fra dem, og efter endnu en dag havde vi vores nummer.

Jeg er ikke 100% sikker på url'en til kontaktformularen, men det kunne meget vel være denne:
http://www.dnbdenmark.dk/dk/Forms/Contact111111/

Når D-U-N-S nummeret er oprettet, går der nogle dage (op til 2 uger) før Apple har registreret det i deres systemer. For os tog det en uges tid.

Jeg har flere steder læst, at man skal faxe en engelsk oversættelse af virksomhedens registreringsbevis til Apple. Vi er imidlertid ikke blevet bedt om at indsende registreringsbevis. Efter at have godkendt D-U-N-S nummeret ringede de os blot op og fortalte at vores ansøgning var godkendt. Umiddelbart herefter sendte de en mail med information om hvordan vi skulle fuldføre registreringen.

- Nill 

Fra Skørping
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Procrasty Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du nu skriver DUNS er det så fordi det var enterprise programmet i har tilmeldt jer?

For da vi oprettede os hos Apple skulle man ikke bruge DUNS. Jeg har i anden sammen været med til at oprette et firma i enterprise programmet og der kræves netop DUNS.
Fra Vejle
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Fra  nill.dk Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det var det almindelige program til distribution på App Store.

Det er da egentlig lidt underligt, det foregår på så forskellige måder.

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sket meget siden jeg oprettede min developer konto ved Apple. 

Da jeg i sin tid oprettede min egen private developer konto, kunne man selv bestemme hvilket navn man ville have til at stå på sin konto. Dette blev ændret for nogle år siden.

Da jeg skulle oprette en firma konto omkring jul, kunne jeg også se der igen var sket noget nyt. Alle firmaer skal have et DUNS nummer hvis de vil oprette en developer konto.
Det er gratis at få sådan et nummer og det tager ikke lang tid at få et.



 

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Fra Skørping
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Procrasty Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Oh. Ja det er da godt nok nogle år siden vi registrerede.

Vi har blot et I/S og kom igennem med CVR beviset fra Skat. Da vi så skulle ændre addresse ville de pludseligt have engelsk papir med stempel. Meget som andre her i tråden har oplevet.

Måske det går nemmere hvis vi bare for lavet et DUNS nummer. Det vil jeg da prøve.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at signe up som developer men kunne godt bruge lidt hjælp:

Har I bare valgt alle kategorier under alle platforme eller hvordan? Man skal jo både angive om man udvikler til iOS, Mac OS X og Safari. Hvad ens primære marked er og hvilken type af apps til de tre platforme man vil udvikle.

Det er jo fristende bare at vælge alle for at være dækket ind, men er der ulemper ved det?

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kryds det af du tror du kommer til at bruge..

Jeg tror kun det bruges til noget statistik.

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gik rimeligt smertefrit må jeg sige. Jeg frygter lidt at jeg ikke er registreret med mit firma, hvor kan jeg se om det er en privat licens eller om den er tilknyttet mit firma?

EDIT: Nevermind ;)

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Side 6 ud af 7 (66 indlæg)