Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate link direkte i AdWords kampagne

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Direkte affiliate links i Google er HELT fint.. Har ikke fået stoppet en kampagne i 3 år, pga. det. Om i derimod må kører kampagnerne er en anden ting, 99% af Adservices kampagner må ikke køres via Adwords.

Smider du så bare affiliate-linket igennem en url-shorter? og så ind i google adwords med den?

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Testbloggen.dk/Kasper:

Jesper Sølund:

Direkte affiliate links i Google er HELT fint.. Har ikke fået stoppet en kampagne i 3 år, pga. det. Om i derimod må kører kampagnerne er en anden ting, 99% af Adservices kampagner må ikke køres via Adwords.

Smider du så bare affiliate-linket igennem en url-shorter? og så ind i google adwords med den?

 

 

Hvorfor overhovedet køre det igennem en url shortner? Jeg smider den rent ind. MEN IGEN, det er de færreste kampagner som må køres direkte SEM. Men der er da lidt ind imellem.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Testbloggen.dk/Kasper:

Jesper Sølund:

Direkte affiliate links i Google er HELT fint.. Har ikke fået stoppet en kampagne i 3 år, pga. det. Om i derimod må kører kampagnerne er en anden ting, 99% af Adservices kampagner må ikke køres via Adwords.

Smider du så bare affiliate-linket igennem en url-shorter? og så ind i google adwords med den?

 

 

Hvorfor overhovedet køre det igennem en url shortner? Jeg smider den rent ind. MEN IGEN, det er de færreste kampagner som må køres direkte SEM. Men der er da lidt ind imellem.

Tror der er over 10 kampagner, der er seo og sem hos det netværk jeg bruger.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte en overgang klikkampagner direkte i adwords..

Fandt søgeord der kostede op til 50 øre mindre end mine klikpriser :-)

Møg god forretning :-) Det var faktisk lige op til Le Mans, som jo kommer igen nu her..

men ikke så mange steder som de andre siger de kan findes, slet ikke herhjemme :-)

Mikkel

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel :

Jeg brugte en overgang klikkampagner direkte i adwords..

Fandt søgeord der kostede op til 50 øre mindre end mine klikpriser :-)

Møg god forretning :-) Det var faktisk lige op til Le Mans, som jo kommer igen nu her..

men ikke så mange steder som de andre siger de kan findes, slet ikke herhjemme :-)

Mikkel

 

Har tænkt over det, og man kan jo bare prøve sig frem.

Er der en der kan svare mig på følgende: Hos google adwords er det ligesom fb ads? de giver en pris, så kan man byde mindre, så kan de acceptere, og så hvis min kampagne blive klikket på mange gange i forhold til, hvor mange gange den bliver vist, kan jeg byde længere ned? rigtigt?

Mikkel :

Møg god forretning :-) Det var faktisk lige op til Le Mans, som jo kommer igen nu her..

men ikke så mange steder som de andre siger de kan findes, slet ikke herhjemme :-)

Mikkel

Hvad er Le Mans?

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)