Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"e-mail baseret" webshop - søger hjælp/tilbud

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle sammen

Jeg skal måske til at lave en webshop for noget familie, medmindre at det er for svært. 

De ønsker en webshop hvor man på traditionel vis kan ligge varer i en kurv osv. Men da de sælger foder til dyr (ofte i store sække) er og ønsker at have personlig kontakt til alle kunder, så vil de ikke sende det med posten. I stedet for at afslutte med en betaling, skal der altså sendes en mail til dem med oplysninger om kunden og kundens bestilling, hvorefter de vil ringe kunden op eller smide ham/hende en mail (alt efter hvad kunden vælger ved bestilling), og aftale nærmere omkring levering.

De har heller ikke noget lagersystem, så det må også meget gerne være integreret i systemet, både frontend og backend. 

Jeg har rodet med lidt Joomla og Wordpress, og kan en noget meget basalt HTML. Jeg er ret lærenem og har ind til videre kunnet google mig igennem det meste, da jeg fx lavede GalaxyS2.dk

Men tror i det er noget jeg kan lave selv, og i så fald i hvad system (Magento, eCommerce, Wordpress med plugins, eller noget helt fjerde)? 

 

Og hvis du kan lave ovenstående, med et unikt design, billigt (eventuelt pga. manglende referencer eller opgaver) så må i også meget gerne kontakte mig på j.b-n(snabel-a)live.dk

På forhånd tak!
Jonas Sthur Brøchner-Nielsen

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo blot som en alm. webshop, blot uden betalingsdel?

Det sætter jeg da nemt op for 6000dkk inkl. unikt design

 

jimmy

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS systemet Concrete5 (Gratis) kan klare det nemt - deres webshopmodul koster ca. 700,- + moms.

Du kan jo starte med et gratis layout, som du kan finde på www.concrete5.org - eller jeg kan lave et til dig på ca. en dag (afhængig af hvor avanceret du ønsker).

Vi har et færdig tilbud her www.maargrafisk.dk - hvor du selvfølgelig kan modtage ordre uden betalingsgateway, men som du ser tilbyder vi også en ganske billig betalingsgateway!

Hilsen

Michael Jensen-Maar

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så det er simpelthen bare en normal webshop, og så skal betalingsmodulet skiftes ud med et "kontakt-modul". Jeg vil kaste mig ud i noget Magento og se på det, og ellers vil jeg kontakte jer mht. at få det lavet :)

Tak for det!

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg lavet til min webshop, der sælger malerier. Tryk på den grønne bestil nu-knap, så kommer du direkte til bestillingen, som er en simpel WP kontaktformular.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)