Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe mig med søgeoptimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en dygtig person som kan få min website helt frem på første side på google med 2-3 bestemte søgeord.

Er der nogen som kan hjælpe.
For den rette vil der løbende være opgaver med hensyn til søgeordsoptimering og CEO.

Send mig en privat besked hvis du er interesseret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nødt til at fortælle os om hvilke ord det er (send evt. pm med ord) - det er umuligt at sige hvad det vil koste, hvor lang tid det vil tage osv. for det afhænger meget af konkurrencen på ordet. 
Husk også at slå opgaven op på amino freelancer 

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

 

kan varmt anbefale i-strategi att. Thomas Sloth www.i-strategi.dk

han er selv iværksætter, vi deler lokaler på Vækstfabrikken i Holbæk - og jeg er sikker på han kan hjælpe dig enten igang eller videre. Hils gerne fra Heidi

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Den der garanterer dig at kunne få dig på side 1 på google, skal du så ikke vælge for vedkommende arbejder useriøst med tingene... Det er der ingen der kan, - bla. fordi google til stadighed ændrer sine algoritmer.. Hvad derfor idag virker, og får dig på en evt. side 1 virker måske ikke i morgen, og kan derfor /muligvis sende dig helt ud af index på dine søgeord.. Den eneste garanti du kan/bør opnå er en forbedring af dine nuværende placeringer..

Seriøs SEO er en vedvarende proces som tager den tid det tager og ikke kan forceres.. Men garantier er der ikke nogen seriøse seo-udbydere der kan eller vil tilbyde..;-)

Just my 2 cents

vh/ Ulrik

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt ovenover.. Hvis man garanterer noget indenfor SEO, skal man regne med man har med en svindler at gøre, men jeg kan tilbyde SEO til en billig penge =) Jeg vil bestemt gerne se nærmere på konkurrencen og give en ide om, hvor lang tid jeg vurderer det kan gøres på, men vær altid kritisk når folk lover top-X rangering.

Jeg har selv sider som rangerer top 10 for søgeord med 1000-10000 søgninger om måneden, så hvis du er interesseret eller vide mere må du sende mig en besked =)

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)