Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er amino langsom?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer

jeg synes at Amino i den seneste tid er blevet lidt langsom. først troede jeg at det var min forbindelse, men jeg surfer hurtigt overalt ellers. Så troede jeg Amino havde lidt problemer.. Nu må jeg så konstatere at det vare ved... :(

 

er der en speciel årsag til dette?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi cacher lidt mindre på forsiden, da folk nu kan fra- og tilvælge kategorier, det kan du måske mærke lidt.
Men ifølge Google Webmastertool, er vi ikke blevet generelt langsommere.

Men når det så er sagt, så optimerer vi hele tiden hastigheden og jeg er selv ikke tilfreds endnu.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever ind imellem lange svartider, men faktisk er det blevet bedre end det har været før :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er er blevet langt bedre og der kommer også færre fejlmeddelelser.
Så det går fremadSmile

Der har været tidspunkter hvor Error beskeden i historikken lå højt når man skrev amino i addressebaren.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ville lige blande mig i debatten som Andreas så fint har startet.

Jeg har i den seneste tid oplevet, at jeg mange gange havner på Amino's 404-fejlside. Trykker jeg herefter "opdater siden" virker den, men ser ofte fejlsiden her på Amino, hvilket ikke er sket - før for ca. 1 md. siden.

Tænkte også først at det måske kunne være min forbindelse, men har oplevet det mange steder efterhånden.

Når det så er sagt, så er der no hard feelings herfra! Ville bare lige blande mig lidt. Stick out tongue

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har oplevet at det varier meget. Lige nu kører det faktisk fantastisk hurtigt her.  Men kommer så også an på tidspunkt og hvor mange der er logget på, oplever faktisk at jo flere der er logget på jo bedre kører det......Så for mig skal der være flere amino bruger her.

/Kenneth

Ps og jeg har netop lige skiftet router, der virker bedre end den gamle, så det er ikke hos mig.

Fra Harndrup
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Må sige at der endnu ikke har været noget på min da jeg loggede ind på amino :) ,

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)