Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straf på et keyword

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:
Algoritmerne ændres nu en del mere end årligt.

Så spiller dine mange års erfaring ikke lige så stor rolle. En person med 2-3 års erfaring kan derfor være lige så god til SEO som du, hvis vedkommende bare følger med i udviklingerne.

Dine påstande er stadig kun teorier, og på SEO fora, hvor jeg læser, er opfattelsen af mange ting forskellige fra dine opfattelser. Jeg refererer primært til digital point forum og et mindre generelt accepteret forum, fordi det er baseret på blackhat SEO.

Dine observationer er ikke bedre end andres bare fordi du har flere års erfaring.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Thomas: du skal slet ikke tage dig af, hvad jeg skriver så. Jeg ved alt for lidt til at være værd at lytte til. Beklager forstyrrelsen ;-)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
Thomas: du skal slet ikke tage dig af, hvad jeg skriver så. Jeg ved alt for lidt til at være værd at lytte til. Beklager forstyrrelsen ;-)

Nej, det er ikke tilfældet, men alle andre teorier jeg har læst, og som andre virkelige mennesker har dokumenteret virker utænkelige i dine/jeres ører. "Jer" som i de 4-5 "guruer", der er herinde.

Jeg vil ikke lægge skjul på en god del, af det jeg har læst, kommer fra et blackhat forum, men det ændrer jo ikke på at de også bygger links og optimerer siders on-site SEO.

Det er teori mod teori, hvor du har din erfaring, og de har deres.. Så drop venligst den attitude =) Jeg vil gerne anerkende at du har haft success indenfor SEO, men du er ikke alene.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jepsen:

Thomas Rosenstand:
Thomas: du skal slet ikke tage dig af, hvad jeg skriver så. Jeg ved alt for lidt til at være værd at lytte til. Beklager forstyrrelsen ;-)

Nej, det er ikke tilfældet, men alle andre teorier jeg har læst, og som andre virkelige mennesker har dokumenteret virker utænkelige i dine/jeres ører. "Jer" som i de 4-5 "guruer", der er herinde.

Jeg vil ikke lægge skjul på en god del, af det jeg har læst, kommer fra et blackhat forum, men det ændrer jo ikke på at de også bygger links og optimerer siders on-site SEO.

Det er teori mod teori, hvor du har din erfaring, og de har deres.. Så drop venligst den attitude =) Jeg vil gerne anerkende at du har haft success indenfor SEO, men du er ikke alene.

Du deler glædeligt ud af din SEO viden, og giver såkaldte gode råd, uden at fortælle at du baserer din viden på black hat seo. og dermed udsætter folk for en større risiko. Det synes jeg personligt er noget usmageligt, især fordi det er på andres bekostning, her snakker jeg hverken jeg, thomas eller andre inden for SEO, for den sags skyld. hvad du gør med dine egne ting må du selvom, men at råde folk til dit og dat, og endda komme med urigtige oplysninger, som det ser ud til du har gjort i mere end denne tråd i går, så går du noget over stregen.

Fortæl i det mindste dem du råder til at gøre noget at det ligger i det sorte område af SEO, eller hvis det er det grå, så sig det. men du skal ikke give rådene som om intet kan ske.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Du deler glædeligt ud af din SEO viden, og giver såkaldte gode råd, uden at fortælle at du baserer din viden på black hat seo. og dermed udsætter folk for en større risiko. Det synes jeg personligt er noget usmageligt, især fordi det er på andres bekostning, her snakker jeg hverken jeg, thomas eller andre inden for SEO, for den sags skyld. hvad du gør med dine egne ting må du selvom, men at råde folk til dit og dat, og endda komme med urigtige oplysninger, som det ser ud til du har gjort i mere end denne tråd i går, så går du noget over stregen.

Nu taler jeg ikke om cloaking eller lignende. Den blackhat SEO er udelukkende fordi de fleste af mine links laves med software. Hvis du tager linkdelen væk, er SEO delen den samme.

Jeg fortæller skam folk, der køber fra mig, at linksne ikke er lavet manuelt. Hvis folk tænker sig en anelse om, må de også kunne indse at 5000-7000 links for 150,- ikke er lavet manuelt. Men linksne er desuden ligesom manuelle links bare lavet billigere.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Jepsen:
Den blackhat SEO er udelukkende fordi de fleste af mine links laves med software.

Så er det jo heldigt at du er snedig nok til ikke at nævne det i et offentligt google indekseret forum, hvor google ansatte der laver "handjobs" læser med?

Hvis du først er i søgelyset skal der ikke så meget til førend du bliver smidt langt væk i søgeresultaterne, også selvom du har forsøgt at gøre din side whitehat (der skal ikke meget til at overtræde deres retningslinier og finder de først ud af du bygger links med automatiseret software og spamming, så holder sider i dit navn nok ikke længe).

Men måske er du så snedig at din identitet her slet ikke er den rigtige som du anvender til websites, kunder m.v. ?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)