Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket cms system skal jeg vælge?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

HenrietteA:

Hej alle.

Jeg står overfor, at skulle lave en hjemmeside med mange produktfotos og deres tilhørende tekst. Siden skal desuden indeholde nyhedsbrev tilmelding, og gerne et forhandler login. Jeg har leget lidt med følgende cms systemer, men kan ikke gennemskue, hvilket jeg bør vælge??

Wordpress;

-her kan jeg ikke få flere end tre fotos på samme linie (ville gerne have 4-5) Kan nogen hjælpe?

-kan jeg lave forhandler login?

-kan man lave statiske sider (udover forsiden)?

 

Kompozer;

-er nemt, men jeg mangler mulighed for nyhedsbrev link og forhandler login? Kan det overhovedet lade sig gøre i dette cms program?

 

Joomla!;

-kender det overhovedet ikke, men det ser ud til at være meget lig wordpress??

Er der nogle it nørder, som kan hjælpe mig? Og lige kommentere mine 'erfaringer' med programmerne?

mvh Henriette

 

Hej,

Du kan godt lave det i Wordpress du skal bare find de ting som skal bruges til det. Jeg kan godt jælpe dig med det hvis det skal være. Du kan sende en PM eller ring til mig Smile.

 

Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette,

Jeg har ikke selv noget med ´webdesign og udvikling at gøre så mit råd er udelukkende baseret på brugererfaring.

Jeg ville selv vælge Magento som shopsystem og dernæst vælge Enhanced Administration Grid. Det giver et fantastisk overblik over alt info på de enkelte produkter næsten som i et excelark. Så undgår du at gå fuldstændig død i uoverskulig mængde af produkter og oplysninger - Et faremoment når der er mange varer og meget produktinfo.

mvh
Christian

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)