Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke logge ind på Wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

I går skiftede jeg theme på 2 af mine sider (Det samme theme) og idag kan jeg så ikke logge på wordpress. Jeg ved ikke, om det har en direkte sammenhæng, men jeg har en del andre sider, som ligeledes kører WordPress og her er der ingen problemer overhovedet. De bliver alle hosted hos One.com, så det skyldes ikke udfordringer med hostingen.

Selve hjemmesiden kan jeg sagtens se, og jeg kan også komme til login-skærmen, men så snart jeg logger ind, så er der bare blank skærm. Jeg kan intet få frem på skærmen overhovedet og siden står bare som "Udført". Jeg kan med andre ord ikke logge ind i backenden af Wordpress.

Jeg har skiftet themes flere gange - også på de pågældende sider og synes ikke, at det burde have sammenhæng med backenden på WordPress, men ikke desto mindre er den gal på begge de 2 sider, som jeg har installeret themet på.

Er der nogen, der har oplevet noget lignende? Kan jeg skifte theme uden at logge på? Evt. ved at redigere i nogle af .php filerne?

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan komme på FTP'en, kan du bare omdøbe folderen til det theme du har aktiveret, så "falder" den tilbage default theme..

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan også få problemet hvis du under "generelt/general" piller ved den URL der står i én af de 2 felter til web-adressen for din side. Hvis du fx skifter fra www.domæne.dk til domæne.dk eller lign., så kan der hurtigt gå koks i hele din løsning og give dig problemer med at logge på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Claus. Det hjalp og jeg kan nu igen komme på.

Har du en forklaring på, hvorfor det sker, eller må man bare finde sig i, at det sker engang imellem?

Det skal siges, at det er første gang jeg oplever det på efterhånden en del forskellige installationer af WP.

@CMS - Tak for forslaget, men jeg havde ikke pillet ved URL på nogen måder.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sker normalt kun når man piller enten i theme indstillinger som så gør noget uventet eller hvis man har rettet direkte i theme filerne..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)