Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjekliste til start af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg er helt grøn på markedet. Er dog uddannet salgsassistent med speciale. Så jeg har nogle ret gode forudsætninger for at sælge. MEN, jeg har ingen erfaring med salg fra egen webshop. Jeg har købt domænenavn, har kontakt til leverandør og styr på hvad jeg skal sælge, hvorfor, hvordan og hvorledes.

Jeg har brug for en tjekliste til hvad jeg skal have styr på for at blive selvstændig, drive egen webshop/virksomhed. Fra A-Z. Fra skat, fragt, dankortbetaling over webside osv osv osv. Nogen der ligger inde med sådan en? Jeg har erfaring med at lave forretningsplan, og ved derfor godt hvordan jeg skal lave sådan en. Men har simpelthen brug for en tjekliste til alt det praktiske.

Ser frem til at høre fra nogen af jer derude.

VH Ms.Jules

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg selv lige overtaget en webshop, så her kommer lidt løse skud.

Emballage, Porto (Erhvervsaftale hos Post Danmark kræver depositum), Lager, Kamera+stativ+lamper til produktfotos, Printer, Brevvægt, Forsikringer, NETS indløsningsaftale (kan være lang behandlingstid + muligivis depositum), Betalingsgateway, Regnskab, Bankkonti, Forsendelse (bor du tæt på posthuset), Returvare / reklamationer, Support (telefoni / email), Webshop Software, Annoncering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at du evt. også får læst e-bogen "e-pusher", ja jeg vil faktisk sige det er et must, den har fuld fokus på rigtig mange ting omkring e-handel og er alle pengene værd.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, læs E-Pusher af Thorborg, Konverteringskarma af Morten Vadskær og evt. også Analyticsbogen af Jacob Kildebogaard og Morten Vadskær.

De fås i light-udgaver, hvor man gratis får en smagsprøve. Kan anbefales.

Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene.. Jeg må begrave hovedet i bøgerne m.m...

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)