Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stemme på folketingsvalg som iværksætter!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej Alle,

Kan nogen give mig et godt bud på, hvorfor man som iværksætter i DK skulle stemme på andre end Liberal Alliance?

Jeg er bare nysgerrig fordi jeg selv har svært ved at finde argumenterne.

Mvh

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Yenz:

Kan nogen give mig et godt bud på, hvorfor man som iværksætter i DK skulle stemme på andre end Liberal Alliance?

Jeg er bare nysgerrig fordi jeg selv har svært ved at finde argumenterne.

Fordi man har en anden overbevisning end LA ?

 

(wow, den var svær )

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man kunne forestille sig en lang række af argumenter.
F.eks. kunne det tænkes, at man har større tillid til andre politikere end Anders Samuelsen.
Det kunne tænkes, at man i sin politiske stilingtagen ikke først og fremmest tænkte på sig selv og sine egne fordel, men på hvordan samfundet som helhed kunne fungere bedst.
Det kunne tænkes, at man har mere tillid til den økonomiske model, som den venstre side af folketinget vil arbejde for end den højre.
Det kunne tænkes, at man går så ekstremt højt op i at ekskludere "fremmede" af vores samfund, at man kun har ét reelt sted at sætte sit kryds.
Det kunne tænkes, at man er så konservativ, at man ikke kan forestille sig at stemme på andre end netop de konservative.

I det hele taget kunne det tænkes, at man blot tænker sig om og gør sig sin holdning klart - og så stemmer på den person eller det parti, som matcher den bedst.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

...eller at ens stemme er afgjort af andet, end den måde, man hæver sin løn på...

Hej med dig :-)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
F.eks. kunne det tænkes, at man har større tillid til andre politikere end Anders Samuelsen.

Spot on. Jeg er enig i meget med LAs politik, men der er altså noget ved Samuelsen der skræmmer mig lidt. Men respekt for hans knokleri og ihærdighed, den beundrer jeg faktisk.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:
I det hele taget kunne det tænkes, at man blot tænker sig om og gør sig sin holdning klart - og så stemmer på den person eller det parti, som matcher den bedst.

Well said! I gamle dage kunne man måske bedre have defineret på den måde, men i dagens politiske verden er det ganske umuligt at gøre sådanne.. jeg har da personligt mødt erhvervsfolk der stemte på SF, og ufaglærte der der var dybt borgerlige

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal forestille dig at hans politik bliver til virkelighed og så skal du forestille dig hvordan samfundet bliver.

Så skal du sprøge dig selv om du har lyst til at leve i sådan et samfund - frem for det samfund vi har nu.

Sådan - nu har du svaret.

Have a nice day

 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

men LA gør jo også meget godt :-) 

 

http://rokokoposten.dk/2011/05/06/liberal-alliance-kraever-frit-valg-mellem-højre-og-venstrekørsel/

 

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)