Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

defacing hos Danhost

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer der er ramt af nedbruddet hos Danhost, og er det almindeligt forekommende det der sker?

Jeg har netop i sidste uge købt et webhotel hos Danhost, men er heldigvis ikke gået i luften med det. Nu tænker jeg bare, at hvis det her kan ske, så er det måske ikke det rigtige sted jeg har valgt  

Dbh

Benny 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny

Det kan som udgangspunkt ske alle steder, og alvorligheden af det afhænger 100% af hvordan de håndterer det samt den følgende kommunikation med de berørte kunder. Jeg kender ikke Danhost, ud fra deres website virker de lidt små-useriøse, men derfor kan de jo sagtens være dygtige nok.

Men altså, hvis du er ude efter ens ikker og stabil løsning, så skal du ikke gå efter mass-hosting udbyderne. Så skal du finde dig en udbyder der tager højde for dig og dine eksakte behov. 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke hørt om noget nedbrud hos Danhost, men alle udbydere bliver ramt af nedbrud fra tid til anden. Det er der såmænd ikke noget mærkeligt i, for der kan gå så mange ting galt. Det er så udbyderens opgave at få tingene op og køre igen og få det kommunikeret ud til kunderne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)