Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mobil isvogn i indre København. Hjælp og gode råd modtages med glæde!?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere

Forbrugerne har oplevet en stor opblomstring på markedet for is, hvor man i starten primært så nogle store spillere dominere billedet. Sidenhen er flere aktører strømmet til markedet. Mange af disse sælgere har det til fælles, at de er fysisk forankret til et bestemt sted.

Ideen går i alt sin enkelthed ud på at sælge is udenfor et fast forretningssted. Konceptet er herimod, at sælge kvalitets is produceret på gode råvarer. Jeg vil sælge is til forbrugere, som ønsker lidt mere end bare kerneproduktet. Jeg vil med mit produkt forsøge, at dække mere end forbrugerens basale behov. Produktet skal overstige forbrugerens forventninger og således skabe kundeværdi gennem værdiskabende attributter (virksomhedens fysiske udformning, kvaliteten, lokationen, service og personle). Salget skal foregå fra en mobil isvogn.

Udgangspunktet er derfor, at vi differentiere på at være en mobil virksomhed. Isvognen og personalet skal være udsmykket så der skabes associationer hos forbrugerne.

Det skal dog sige, at ideen stadig er i startfasen, hvorfor der endnu ikke er taget højde for alle forhold. Hjælp og råde til eventuelle leverandører af høj kvalitets is og andre faktorer som kan være med til at videreudvikle konceptet modtages med stor glæde? :)

På forhånd tak.  

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)