Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det et problem med SEO når en dansk side er på UK server?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
kender ikke det ord hvor det ikke kan betale sig at satse på hovedet tit vil side 3 f.eks. give flere kunder ved højt besøgt ord da nogle klikker frem og husk hoved ord trækker alle dine branches bi ord op

Under 1% klikker forbi side et.. Det er bare statistikker. Lær venligst, hvad du taler om. Forsøg du at rangere for "forex" på google.com.. Du vil se, det er LANGT bedre at gå efter long-tail.

Hvis du kan rangere dine long-tail uden nogen som helst links udefra, så er der godt nok lidt konkurrence på dine søgeord, men det er jo bare godt for dig, hvis der bliver søgt på dem. Men det er noget værre vrøvl du sidder og siger.. Hvis du ikke kan rangere på side 1 for dit primære søgeord, så skal du gå efter long-tail.. Jeg er endda villig til at sige du skal kunne rangere top5 for ikke at gå efter long-tail. På den internationale boldbane vil du se mange ord du ikke kan rangere på første side for.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Jepsen:

Mikael christiansen:
kender ikke det ord hvor det ikke kan betale sig at satse på hovedet tit vil side 3 f.eks. give flere kunder ved højt besøgt ord da nogle klikker frem og husk hoved ord trækker alle dine branches bi ord op

Under 1% klikker forbi side et.. Det er bare statistikker. Lær venligst, hvad du taler om. Forsøg du at rangere for "forex" på google.com.. Du vil se, det er LANGT bedre at gå efter long-tail.

Hvis du kan rangere dine long-tail uden nogen som helst links udefra, så er der godt nok lidt konkurrence på dine søgeord, men det er jo bare godt for dig, hvis der bliver søgt på dem. Men det er noget værre vrøvl du sidder og siger.. Hvis du ikke kan rangere på side 1 for dit primære søgeord, så skal du gå efter long-tail.. Jeg er endda villig til at sige du skal kunne rangere top5 for ikke at gå efter long-tail. På den internationale boldbane vil du se mange ord du ikke kan rangere på første side for.

 

Jeg kan forstå jeg ikke forklaret mig godt nok,

vis haves et hoved ord lad os sige stripper alle bi ord er flere tal f.eks. strippere stripperen hoved trækker alle sine bi ord .

Det sådan set lige meget om det er 1 % der ser hoved ord for uden hoved ord er det sværere at trække alle bi ord op og gerne mange , du nå normalt et mindre tal ord højt vis man gør som du siger ligger hoved sats på bi ord på forsiden og sammensat ord.

konkurrence mindre på biord og sammensatte det er under sider til

vil helst ikke have nogle følger det råd du giver, jeg vil mene det er forkert at ligge hoved satsning på disse biord på forsiden

long-tail ord på undersider ,det er mit råd, det giver siden en større brede hvor den findes derved flere besøgene og kunder.

long-tail sætninger på under sider dem kan linke til fra portaler mv. sådan her f.eks. mandestrip jylland

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
Det sådan set lige meget om det er 1 % der ser hoved ord for uden hoved ord er det sværere at trække alle bi ord op og gerne mange , du nå normalt et mindre tal ord højt vis man gør som du siger ligger hoved sats på bi ord på forsiden og sammensat ord.

Kan du godt læse, hvad jeg skriver?

Når jeg taler om long-tail er det de ord med 500-10000 månedlige søgninger. Du sagde også, du ikke kunne tænke på en niche, hvor det var bedre at gå efter long-tail end hovedordet. Jeg gav dig et sådant ord. Jeg ved godt du ikke skal spilde for meget energi, hvis søgeordene kun får 10-20 søgninger om måneden... Forex har 673k månedlige søgninger, så kan et long-tail være forex trading strategies med 9,9k søgninger, men hvis du vil have mest ud af pengene, og du ved du ikke kan rangere for forex, så er pengene langt bedre givet ud ved at gå efter forex trading strategies. 

Jeg taler om søgeord, som faktisk får søgninger og ikke ting som "mandestrip i Slagelse til en pigeaften med cocktail og wienerbrød".

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil godt vædde med, at denne tråd rangerer nummer ét for

"mandestrip i Slagelse til en pigeaften med cocktail og wienerbrød"

om 24 timer, simpelthen fordi der INGEN konkurrence er.. Og heller ingen som søger på det.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Jepsen:

Jeg vil godt vædde med, at denne tråd rangerer nummer ét for

"mandestrip i Slagelse til en pigeaften med cocktail og wienerbrød"

om 24 timer, simpelthen fordi der INGEN konkurrence er.. Og heller ingen som søger på det.

  

Et lykkes ikke denne søgesætning du forslog mangler, der desuden interne struktur mod denne side med par der passer samme, en al for lang long til sætning sat samme,ingen søger på disse sætninger.

Men vis ikke ved hvordan man rammer et markedet mest bredt ja så et det godt , jeg svare dig , derved kan du hjælpe dine kunder bedste muligt.

lav en forside 3 -5 ord vælger du

nu kan du kombinere på undersider med alle mulig long tail ord

hvorfor bedste der er flere muligheder at kombinere ord sammensat op til de hoved ord man satser på .

hvad sker ved valgte long tail ord som hoved ord , du kan ikke sammensættet samme antal ord der giver mange hits da , long tail ord er lav konkurrence ord.

Kan kun se en grund vis man vælger denne løsning som du forslog man gider ikke drive hjemmesiden og ligge SEO kræfter i, men dette er et iværksættere forum hvor der gerne skal gang i forretning.

Kræfter kan dog ses lige med pengene men vis, vil have seriøse hjemmesiden der slår igennem på markedet, ja satse bredt kan være resultatet ikke kommer på dage et , men slår igennem med ord der koneventerer til et bredt kunde grundlag giver en et forretnings grundlag man kan leve af.

Den langsigtet SEO strategier er for flertallet den der giver den største gevinst og fleste penge i omsætning og overskud på langt sigt end satsning på ord der giver 1000 søgninger om måneden disse ord skal målrettes mod undersider og denne strategier plan skal den dygtige SEO ekspert give råd hvordan man kombinere alle sine undersider.

Min mening og passion som iværksættere er det efter min overbevisning at nærmeste give at give op , at satse på kun lav søgte ord , og gøre som dig,

 jeg ville satse bredt og langt sigte, tro mig jeg ved den lang sigtet måde kan gå over år og hårdt slid , men tænk vis jeg sider tilbage og tænker jeg kunne have gjort mere , det ødelægger hele iværksættere ideen og energi og denne passion

held og lykke med din SEO projekt du er jo kun 18 år så har en god fremtid for dig og et langt lærerigt liv hvor du kan til egne dig en masse SEO viden, det ser godt ud for dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jepsen:
Jeg havde lige håbet at komme i positiv Amino-karma, men stærke kræfter vil ikke tillade dette :p

Skal vi ikke bare antage at de "stærke" kræfter, er uenige med dig? Jeg kan sagtens forstå de 1-stjerner du har fået i dine indlæg i denne tråd, da meget af det jo er nonsens, og slet ikke kan bakkes op nogen stedet fra. Du skal dog være velkommen til at vise mig nogle kilder på dine udtalelser, og lige inden du beder mig om at finde de svar jeg vil have eksterne udtalelser på - så har jeg desværre ikke tid til at gå hvert af dine indlæg igennem, ene og alene for at finde fejl og mangler.

Thomas Jepsen:

Jeg vil godt vædde med, at denne tråd rangerer nummer ét for

"mandestrip i Slagelse til en pigeaften med cocktail og wienerbrød"

om 24 timer, simpelthen fordi der INGEN konkurrence er.. Og heller ingen som søger på det.

2 fejl ved det indlæg der:

1. tråden ligger IKKE nummer 1 for "mandestrip i Slagelse til en pigeaften med cocktail og wienerbrød".

2. Der er nogen der søger på det - jeg gjorde i hvert falde for at se om det du siger egentlig var rigtig. Hvilket det ikke var :)

I øvrigt: 114 indlæg, og 41 minus karmapoint. Jeg tror ikke det er stærke kræfter der er på spil, men derimod kompetente mennesker, som er dybt uenige i dine såkaldte teorier - også selvom du "kun" er 18 år.

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Mikael christiansen:

Den langsigtet SEO strategier er for flertallet den der giver den største gevinst og fleste penge i omsætning og overskud på langt sigt end satsning på ord der giver 1000 søgninger om måneden disse ord skal målrettes mod undersider og denne strategier plan skal den dygtige SEO ekspert give råd hvordan man kombinere alle sine undersider.

Min mening og passion som iværksættere er det efter min overbevisning at nærmeste give at give op , at satse på kun lav søgte ord , og gøre som dig,

 jeg ville satse bredt og langt sigte, tro mig jeg ved den lang sigtet måde kan gå over år og hårdt slid , men tænk vis jeg sider tilbage og tænker jeg kunne have gjort mere , det ødelægger hele iværksættere ideen og energi og denne passion

held og lykke med din SEO projekt du er jo kun 18 år så har en god fremtid for dig og et langt lærerigt liv hvor du kan til egne dig en masse SEO viden, det ser godt ud for dig

 

Pt lever jeg ikke af SEO - det er en hobby, som bringer lidt penge ind.

Hvis jeg går ind på google keyword tool får ord relateret til din side samlet set under 10k eksakte søgninger om måneden. Din måde at formulere dig på er utroligt nedladende i form af "jeg jo kun er 18 år". Du benægter teorier du ikke har nogen erfaring med blot fordi du har læst i en bog, hvad det "rigtige" er.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Jepsen:
Din måde at formulere dig på er utroligt nedladende i form af "jeg jo kun er 18 år".

Nu vil jeg ikke blande mig i det tekniske i denne tråd, men manden har jo ret i du KUN er 18 år, hvad er der nedladende i sandheden? At du ikke vil indse at det er begrænset viden du kan have frem for andre SEO eksperter her på Amino er jo lidt dit problem, det er lidt ærgerligt da jeg fornemmer du er en fyr med gå på mod, det må da et sted være irriterende for dig konstant at møde den modstand du møder på din vej men måske på tide du stopper op og kikker lidt indad ;)

Bare mine 5 cent.

/allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jepsen:

Mikael christiansen:

Den langsigtet SEO strategier er for flertallet den der giver den største gevinst og fleste penge i omsætning og overskud på langt sigt end satsning på ord der giver 1000 søgninger om måneden disse ord skal målrettes mod undersider og denne strategier plan skal den dygtige SEO ekspert give råd hvordan man kombinere alle sine undersider.

Min mening og passion som iværksættere er det efter min overbevisning at nærmeste give at give op , at satse på kun lav søgte ord , og gøre som dig,

 jeg ville satse bredt og langt sigte, tro mig jeg ved den lang sigtet måde kan gå over år og hårdt slid , men tænk vis jeg sider tilbage og tænker jeg kunne have gjort mere , det ødelægger hele iværksættere ideen og energi og denne passion

held og lykke med din SEO projekt du er jo kun 18 år så har en god fremtid for dig og et langt lærerigt liv hvor du kan til egne dig en masse SEO viden, det ser godt ud for dig

 

Pt lever jeg ikke af SEO - det er en hobby, som bringer lidt penge ind.

Hvis jeg går ind på google keyword tool får ord relateret til din side samlet set under 10k eksakte søgninger om måneden. Din måde at formulere dig på er utroligt nedladende i form af "jeg jo kun er 18 år". Du benægter teorier du ikke har nogen erfaring med blot fordi du har læst i en bog, hvad det "rigtige" er.

  

jeg har bl.a. læst http://www.seo-lex.dk/ jeg ved dog ikke alt

1 du Kender ikke alle mine søgeord bi ord erotisk danser eller nøgenmodel polterabend lapdans fotomodel stripundervisning

der er mere end 20 andre ord betegner jeg som mine hoved ord første strip , stripper striptease strippere stripshow stripshows mv. der er forskellige trafik i alle ord

jeg mener ikke det nedeneladen ord man kun er 18 år jeg har også været 18 år og yngre og troet jeg vidste alt, men man er så ung og har hele livet for sig og det er positivt, jeg er lidt ældre , så kan ikke sige jeg har lige så mange år som dig jeg du kan lære løse i før du bliver ældre end mig , jeg må leve med mine fejl jeg før har gjort i mit liv og det er livs erfaring

jeg gjorde en del ud ad indlæg før, så jeg fik forklaret hvad jeg mener omkring dette SEO emme du stiller op.

held og lykke med din iværksættere ideer og det er positivt ligesom sidste indlæg skrev held og lykke

PS. jeg ha ikke givet dig minus, jeg bange for du tager det for nærtagende og held og lykke da du kun er 18 år ser fremtiden lyst ud for dig og det mener jeg ikke negativt , jeg mener det positivt.

held og lykke med dit SEO projekt, og giv igen med positive energi, mit første 1 å gjorde jeg også virkelige kæmpe fejl og jeg var under 3 i karma lærte forummet at kende bedre, men gør da stadigvæk fejl , jo kan da klage nogle gange over vis jeg ikke forstår minus , men der er længere og længere imellem dem da jeg prøver at lære af mine fejl på bedste vis og lære stadigvæk forummet bedre og bedre kende , hele livet er en lærerige proces også her på amino.dk

Så vis ikke forstår minus spørg løs kan dog blive nogle hårde svar og tro mig det ved jeg ,så positive energi herfra Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)