Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikliing af management system

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby

Tak for et godt fyldestgørende svar

Jeg har dog et par spørgsmål i forbindelse med brug af af NOSQL er der så udfordringer som konvertering m.m. eller er det indbygget i den betragtning om  de bedste værktøjer til opgaven

Er det forkert at udlede af dit sidste afsnit at det er bedst at have en partner i projektet mht. til programmeringen end en decideret leverandør

Dbh.

Kim

PS. Kaster lige nogle stjerne efter jer, for jeres svar :-)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Mit bud ville være en partner, da jeg tror på dette vil give det bedste produkt. Smile

Good luck...

Dbh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du har ret, er i gang med at lave nogle skitser og vil højst sandsynligt søge efter dette senere

dbh.

Kim

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Konverteringer m.fl. er som du selv nævner alle faktorer der skal med under teknologivalget.

Alt andet lige er et partnerskab klart at foretrække. Af oplagte årsager, når interesserne er ensrettet er det nemmere at opnå den nødvendige tillid i samarbejdet.

Desværre er gode partnerskaber ekstremt svære at lave, og man langt største delen af dem der indgåes ender med aldrig at blive til noget.

Det er der mange grunde til, den primære er nok at de fleste dygtige udviklere har nok at lave. Man kan højest få dem til at arbejde på ens projekt i deres fritid, hvilket som regel ender med at det løber surt.  

De partnerskaber jeg har set lykkedes i praksis, har stortset allesammen været imellem folk der kendte hinanden tidligere, og sammen vælger at starte på et eventyr. Så kig dig omkring i dit netværk, kan du finde nogen der.

Hvis der ikke findes nogen i netværket, så må du nok søge på nettet, så tror jeg at det ville være smart at tilbyde en minimum løn + andel af overskudet. Det er vigtigt at en partner ikke konstant er på udkig efter bedre muligheder.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)