Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til etablering af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg er igang med at forsøge mig med en webshop, som skal sælge modetøj og merchandise. I løbet af lang tid har jeg gjort mig mine overvejelser, men mangler stadig professionelt hjælp?

Jeg har leget lidt med en hjemmeside, som er uprofessionel. Men det er okay fra starten, selvom jeg har rigtig svært ved selv at lave den. I kan se den her: www.bricksite.com/benize

Navnet skal muligvis være benize, da det er en hjemmeside som skal henvende sig til unge mennesker. Jeg har tænkt på "be nice" og ændret det til "benize" da det vil få folk til at bide sig fast i navnet og ændringen fra c til z.

Jeg vil meget gerne have websitet på plads i den nærmeste fremtid. Men er alligevel begyndt at tænke på økonomisystem, hvor jeg findet C5 meget godt, da jeg bruger det på mit arbejde som salgselev.

Derudover vil jeg gerne vide hvad i generelt skal overveje nu? Hvordan går jeg mest taktisk frem, og hvad skal jeg huske?

Jeg er igang med at finde leverandører, og vil meget gerne i kontakt med folk som har restpartier som kan købes billigt.

Jeg håber i vil guide mig lidt på vejen til at få en lille forretning stablet på benene.

De bedste hilsner Martin. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg tror hurtigt du vil opleve at Bricksite har en række begrænsninger og du derfor gerne vil mere end det.

Du kunne overveje et professionelt system som Magento Go eller Shopify som en fuld hosted løsning, hvor der mere eller mindre er styr på alt det, som du enten ikke gider have eller har styr på.

Jeg vil selvfølgelig ikke undlade at komme med lidt ublu reklame for min egen service på ThemeBox, hvor du kan få en personligt tilpasset webshop for 4.995,-

Venlig hilsen
Ole

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret.

Jeg vil prøve at kigge på Magento Go, og håbe det er noget som jeg kan finde ud af. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, der fik jeg da solgt Shopify godt, hva' ? Wink

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)