Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I kløerne på SEO firma!

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En måde at få siden ud at top10 på og dermed slippe for at betale kunne være at sætte et no index tag på siden. Men så taber du jo for en tid de kunder der kommer igennem søgeordet. Jeg ved ikke om kan være et snig hul i kontrakten, men det kan du jo så selv lige kigge på :)

Held og lykke med det ihvertfald.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

TimP:

En måde at få siden ud at top10 på og dermed slippe for at betale kunne være at sætte et no index tag på siden. Men så taber du jo for en tid de kunder der kommer igennem søgeordet. Jeg ved ikke om kan være et snig hul i kontrakten, men det kan du jo så selv lige kigge på :)

Held og lykke med det ihvertfald.

Jeg tror ikke du tænker den ide helt igennem, skal han slet ikke blive fundet på Google på nogen søgeord overhovedet? og hvad så, skal han så have noindex på i hele perioden? hvis ikke hvad skal han så gøre efterfølgende for at han så ikke kommer til at betale igen? måske den løsning du finder frem til her er bedre end den du lige er kommet med ;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Min tank var blot at gøre det på 1 side på hele websitet, og ikke hele sitet. Men nej jeg har ikke tænkt det voldsomt igennem, det var blot en tanke jeg fik, og var lidt klarover at experterne herinde ville give mig en overhæling hvis det var helt ved siden af ;)

Jeg går ikke udfra at alle hans søgeord er på samme side, men jo der vil da gå noget arbejde tabt i en periode, omvendt så bliver får han værdien af det udførte arbejde igen så snart han fjerner no index tagget fra den side?! :)

Fra Glejbjerg
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Fra  MD Electronic Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jer der har fulgt denne sag.

Jeg har snakket med advokater og lign. fagfolk omkring det omtalte firma og deres forretningsmetoder, samt måden at binde uvidende iværksættere på i så lang tid. De er alle enige i at det meget usmageligt, og en dårlig måde at føre forretning på, men det er ikke ulovligt.
Juridisk er jeg meget dårligt stillet da de har alt på det rene, da de opfylder kontrakten (punktum).
Da der ikke står andet i kontrakten end at de skal sørge for at min side ligger på Google side 1, så er deres arbejdsmetoder frit for dem.

Jeg har kendskab til flere firmaer efter denne debat som står i samme problem som mig, med samme firma, og i mit tilfælde er jeg den der lider mindst.

Jeg har aldrig snakket med folk som er så manipulerende og vedholdende i deres "guld og grønne skove" snak som omtalte firma er. De har ingen negative referencer, og ej heller positive.

Det er dog lykkedes mig at få forhandlet en aftale med at kunne slippe ud af "kontrakten" mod at betale halvdelen af det fulde beløb, den hopper jeg på og derefter farvel.

Folk som ønsker at vide hvilket firma det drejer sig om kan "pm" mig.

Nu er det så at jeg siger til mig selv, at det var sku' en dyr lærestreg, selvom det kun er 1/2 pris.

Tak for alt opbakningen.

/Martin

Proud owner of www.Lygteshop.dk

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)