Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg har gået med tanken om at "opdaterer" min hjemmeside det sidste stykke tid, da der er en del features jeg synes mangler og gerne vil have indført.

Jeg ejer og kører siden www.buggyforum.dk - en hjælpeside til buggy entusiaster - Det er ikke en side jeg tjener penge på overhovedet, jeg kører den simpelthen bare af ren lyst og fordi det er en af mine hobbyer. Og måske mest, for at hjælpe andre med samme interesse også.

Siden har jeg selv sat op og kodet lidt rundt i, ved at hente et gratis forum software, som man så kunne ændre lidt.

Jeg kunne godt tænke mig hvis det måske blev kodet om helt fra bunden af. Muligheden for at der kunne blive lavet et logo på siden kunne også være fedt

Nogle af de feautures som der skulle være, udover et fuldt funktionelt forum, og de ting som siden har nu.

Skulle være;

En side chat, lidt ligesom der ses på www.vwnettet.dk
En "træf" side, hvor der måske var et danmarkskort - hvor jeg så kunne tilføje træfs, så de kom på kortet?
På forsiden kunne der feks være et stort billede af en artikel man kunne læse, og så forum nedenunder.. Så man kunne "interviewe" nogen brugere der er igang med at bygge, eller har en beach buggy.
Mulighed for sponsor links

Nogen der kunne have interesse i at hjælpe mig med dette, selvfølgelig mod betaling. - eller give bud på hvad sådan noget måske ville koste?

Mvh Michael


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)