Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøger der er et MUST at læse...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Next.man:

Mange søger ny viden og ballast som en undskyldning. De mener aldrig de klar nok, der mangler altid lidt viden indenfor et eller andet.

Men husk på, at hvis alle gør det ens, så virker det ikke :).

Så spring du bare ud, og gør hvad du bedst til. Du bliver ALDRIG mere klar, end nu hvor du har motivationen !

Jeg savner nogengange en verden hvor viden og handlekraft går hånd i hånd. Jeg ved det faktisk sker ude i virkeligheden.

Dem der uvidende og uforberedte kaster sig ud i det har mest en statistisk der hedder: "Road kill". Ganske få når dog over vejen til "The Promised Land" - men jeg kender også nogle mennesker, der tror deres eneste mulighed for en billet til Paradis er at købe en heldig Lottokupon.

Personligt satser jeg på at tage et skridt ad gangen. Hvis jeg bare havde indset at et skridt hver dag i ti år betød mere end et kvantespring hver tiende år var jeg nået langt. Det ved jeg så nu :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Next.man..

Kom i gang! Du finder ingen bog eller bøger, der kan gøre dig til verdensmand eller bare nogenlunde klar til det eventyr, du skal til at bevæge dig ud i.

Folk vil gerne ud med, hvor mange fine bøger de kender, men i virkelig skal du bare i gang. Og nej, du skal ikke i gang med at finde en bog, men i gang med din forretning. Alt andet er simpelthen bare blabren og overanalysering.

Tænk over dette.

Hvis du havde 1 år, kun ét år, til at lave en virksomhed, som du efter dét år ville kunne leve af. Ville dit første skridt så være, at spørge folk på Amino efter bøger, som ville være gode at læse?

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har prøvet begge dele - også at springe ud i det. Det er ikke fedt ikke at kunne betale sine regninger og ringe for at bede om udskydelse.

Gør begge dele.

Følg dit hjerte men lad også viden lede vejen. Start i dag. Et skridt hver dag i ti år tæller mere end planlægning i 10 år uden at tage et skridt. 

Tag de skridt men lad være med at undervurdere viden om tyngdekraften og andre naturlove ;-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Jeg har prøvet begge dele - også at springe ud i det. Det er ikke fedt ikke at kunne betale sine regninger og ringe for at bede om udskydelse.

Jeg går ud fra, at manden har sund fornuft.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)