Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere til Facility Service - rengøring, vagt og ejendomsservice

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jimi,

På et punkt er vi SÆRDELES enige. Det gælder om at have klare forbilleder til inspiration. Hvor jeg er inspireret af DSV, så kan jeg fornæmme at din inspiration for din forretning, kommer fra Servicemaster. Må være ærlig og sige, at jeg faktisk ikke kendte til dem, men har googlet hele morgenen:) Og tak for klippet:)

Det mest betydelige i Servicemaster er, at privat rengøring stadig ikke har slået ordentlig igennem i Europa. Og vi ved at alt, hvad der er amerikansk, det kommer også frem til Europa:) Så her ligger også en kæmpe marked og venter.

Jimi, jeg vil tillade mig, når jeg har diverse materiale klar og evt. et hold klar, at tage fat i dig for en mere detajeret beskrivelse af mit koncept. Du er altid velkommen med et nej tak, du skal bare have muligheden. Jeg er allerede begyndt at for interesserede henvendelser over mail. Og tror inderst inde også, at du er klar til noget stort:)

God søndag:)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal meget velkommen til at henvende dig :-)

Jeg er nu allerede noget stort :-)

Min hjemmeside ligger i top 3 på søgninger i hele DK, på ord som : erhvervsrengøring, trappevask, snerydning, vicevært, kontorrengøring, ejendomsservice ( nr 4 kommer snart helt op) og rengøringsfirma ( kommer der også snart ) og en del andre søgninger.

Og søgemaskineoptimering er ikke engang det jeg er god til. Det er konceptudvikling, og der bliver snart lanceret nogle spændende ting, i en stor skala.

Men derfor hører jeg gerne fra dig alligevel :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

ps:

Og nej Servicemaster er ikke mit forbillede. Kender dem faktisk ikke særlig godt, tænkte bare at du måske kunne finde dem interessant.

Jeg har slet ikke nogen forbilleder indenfor forretning, det det sgu for kedeligt til , for mig.

Det eneste jeg ønsker er at kunderne er glade, så de må være mine forbilleder.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper..

Jeg syntes det lyder som en super íde..

Har selv lige startet mit eget rengøringsfirma, så sådan noget har jeg desværre, ik lige pengene til endnu.. Men god íde ellers

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperMoeller:

Hej Lars,

Tak for dit input.

Det er meget vigtig at gøre klart, at der ikke vil være tale om et franchise, da alle er ejere af selve "moderselskabet" Det kommer derved alle tilgode. Konceptet er mere lignende DSV´s forretningskoncept, hvor 10 vognmænd gik sammen sidst i 70érne. Det er nu et af verdens største transportvirksomheder. Med andre ord, stordriftfordele skal udvikle en fælles styrke. Har man det bedst, som lille leverandør, er det også fint:)

Også god vind til dig, er du interesseret i at høre mere, kontakter du mig bare.

OK og tak Jesper,

det bliver spændende at følge dig;) Min indgangsvinkel til det at arbejde er nok lidt anderledes end de flestes. Jeg arbejder for at leve (måske leve godt) - men ikke omvendt! Og jeg vil hellere servicere 50-100 kunder som jeg kan nurse med noget personlig kontakt og beskæftige en håndfuld medarbejdere, end bygge noget stort op som mange rengøringsfirmaer oftest kommer til at lægge fokus på.

Måske er det min snart 25 årige erfaring indenfor rengøring der gør, at jeg har set det så ofte gå galt når nogle der har volumensyge arbejder mod deres store mål. 

Man skal jo have et mål at fokusere mod i sit firma, men er målet kun at blive noget STORT, så kan man let få et tomt og indholdsløst liv. Man bliver aldrig mæt...

Udover helbredet, familien og venner der kommer til at mangle pleje, så glemmes ofte de gamle dyder og det man lovede sine rengøringskunder, ja hele fundamentet som jo i virkeligheden var den ide´ firmaet blev bygget op omkring.

BH

Lars

 

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg takker for dit indlæg, må tilstå at jeg vil holde fokus på dem der vil - og ikke dem, der ikke vil gå med mig:)

Omvendt så tænker du ikke som de færreste, men derimod som de fleste:) Det er ikke negativt ment omkring dig, men Danmark overflyder i mindre virksomheder, hvor ejerne tænker som dig. Dem der bare vil have til dagen og vejen. Alt respekt for det, jeg er bare ikke en del af den gruppe. Kun 20 % af Danmarks virksomheder vækster jævnligt, mens kun 5 % bliver seriøst store. Og har respekt for din teori og tanke omkring at det ikke kan betale sig at blive stor, men jeg tænker ikke selv sådan. Jeg ser mange synegier og fordele i en stor virksomhed. Desuden så har forskning vist, at dem som arbejder mest timemæssigt i DK er den lille håndværker. Din teori omkring at ledelse i store virksomheder skaber ubalance i familie- og socialliv, kan jeg derfor ikke medgive dig. I hvert fald ikke relateret til timearbejde.

Der er over 7000 servicevirksomheder i Danmark. Hvor laaaaangt størstedelen af dem er virksomheder med en ejer, der nok tænker lige som dig. Og jeg skal kun bruge 14- 16 stykker af dem, der tænker lige som mig:) Så tror skam det lykkedes:)

Og så synes jeg at den kære økonomiske krise har vidste meget godt, hvordan forholdet er mellem stor servicevirksomhed kontra den lille, hvor den ene efter den anden af de mindre servicevirksomheder desværre har måtte sige farvel, hvor de større gået mod vækst og opkøb.

Igen Lars, der er ikke ment negativt og acceptere dine synspunkter - Men anderledes er dem, der går mod strømmen:) Og du er meget velkommen til at følge med på sidelinien, vil være mig en stor glæde. Hvis alt går vel, så regner jeg med en etablering af konsortiumet sidst på sommeren - starten af efteråret.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Et kort svar;)

Naturligvis skal du holde fokus på dem der støtter dit koncept. Og jeg er faktisk ikke imod, men PT lidt for lykkelig for min unikke situation og fordele ved mit rengøringsfirma ´s gode vækst;)

Forskning omkring pressede virksomheder gælder så ikke mig. Så har de gjort det forkert. Jeg har aldrig brugt mere end ml. 4-6 timer dgl. på mit firma. Men tager da telefonen udover det og derfor smelter mit firma og privatliv helt sammen. Og det har aldrig givet mig stress eller andre udfordringer der ikke kunne klares...

BH

Lars

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Såfremt nogle skulle være interesseret, så forlægger der fuldt udarbejdet konceptbeskrivelse til udsendelse via mail nu.

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i vagtbranchen et udmærket samarbejde med et firma i Jylland som tænker lidt i det samme.

De ønsker også et landsdækkende totalløsning, kunne være interessant hvis dit projekt stadig er kørende og blevet en succes.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)