Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver affiliate links linkjuice?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Plus det som annoncør på jysk er rigtig træls!

Det er super tidskrævende at lave login til hvert enkelt side man skal reklamere for, samtidig med man skal huske på kodeord og lignende, samt har langt mindre overblik over indtjeningen. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin, nu var det ikke så meget teknikken eller omkostningerne ved at have sit eget affiliate system jeg spurgte ind til, men evt. fordele mht. SEO :)

Og kunne man forestille sig, at google havde svære ved at se at det var et betalt link, hvis det hed noget med fungadgets.dk/user22 frem for et link fra et kendt affiliate udbyder?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Fordelen med eget affiliate program, det er også at det er en pæn URL.

Hellere klikke på en der står Fungadgets.dk/affiliate-parter-22 fremfor Tradedoubler.com/hhpi/nsudsj822

 

Mange affiliates skjuler de grimme URLs med egne viderestillingslinks og dem der ikke gør, er nok ligeglade med om der står det ene eller andet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i hvert fald erfaret følgende:

Jeg bruge en speciel unik tekst til de links folk klikker på, en tekst, som helt sikkert ikke står på destinations siden.

Søger jeg på google efter "Mine ord", så ranker alle de sider jeg linker til, selv om teksten ikke står på siden. Dette har gjort sig gældende gennem flere år.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

WooX - Dennis:

Jeg har i hvert fald erfaret følgende:

Jeg bruge en speciel unik tekst til de links folk klikker på, en tekst, som helt sikkert ikke står på destinations siden.

Søger jeg på google efter "Mine ord", så ranker alle de sider jeg linker til, selv om teksten ikke står på siden. Dette har gjort sig gældende gennem flere år.

Det må vel så også betyde at affiliate links, giver en eller anden form for linkjuice?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)