Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring med webudvikler - webshop udvikler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med et almentnyttigt projekt som handler om forretningsprojekter med økonomisk fattige i Afrika. Alle projekter kommer til at blive offentliggjort på min hjemmeside og jeg vil i den sammenhæng meget gerne sparre med en som har forstand på at udvikle webshop eller har forstand på de funktioner der foregår bag sådan en webshop. Det kan også blive relevant med lønnede opgaver når projektet er længere fremme i processen.

 

Først og fremmest håber jeg på at der er nogen som er skarpe indenfor dette område som har overskud til at hjælpe med et innovativt udvikoingsprojekt med fokus på Afrika.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Roothog:

Jeg er igang med et almentnyttigt projekt som handler om forretningsprojekter med økonomisk fattige i Afrika. Alle projekter kommer til at blive offentliggjort på min hjemmeside og jeg vil i den sammenhæng meget gerne sparre med en som har forstand på at udvikle webshop eller har forstand på de funktioner der foregår bag sådan en webshop. Det kan også blive relevant med lønnede opgaver når projektet er længere fremme i processen.

 

Først og fremmest håber jeg på at der er nogen som er skarpe indenfor dette område som har overskud til at hjælpe med et innovativt udvikoingsprojekt med fokus på Afrika.

Hvis der blot er tale om en telefonsamtale eller et hurtigt møde, hvor du kan få lidt sparring, så skal jeg da gerne stå til rådighed i en times tid. Vi skal jo ha' gang i Afrika :)

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at kontakte mig ... :)

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Tak for det. Hvad har du lavet før eller laver nu ?

VH

Christian

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Kan du ikke fortælle lidt mere om hvad du vil (skriv til mig direkte), jeg vil bare gerne forstå det helt.

Jeg tror godt jeg vil sponsorerer en installation af CMS systemet Concrete5 (det er gratis). Og hvis du kan overbevise mig om hvorvidt dit projekt er bæredygtig, så vil jeg også sponsorerer webshopmodulet (normal pris kr. 700,- + moms).

Men det kræver mere info og jeg skal overbevises om bæredygtigheden af dit projekt.

Hilsen

Michael Jensen-Maar

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Roothog: Til dagligt er jeg Database administrator i et "forholdsvis stort firma". Ved siden af roder jeg lidt med nogle webshops, blogs etc. .. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)