Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken antivirus til Mac?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Lad mig starte med at sige, denne tråd ikke skal handle om, man skal have antivirus til sin Mac. Det er der rigtig mange der har mening om, og den diskussion har kørt nok herinde.;-)

Jeg vil derimod gerne høre om, der er nogle der har erfaringer med et antivirus til Mac? Der bare fungere og ikke belaster det store? Markedet er ikke helt lige så nemt, at finde ud af som det er til PC. Hvad siger I?

Håber vi kan holde os til emnet!;-)

Dbh Kristoffer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer!

 

Jeg har i noget tid brugt iAntivirus. Det har virker fint for mig, og har fjernet et par viruser i nogle sjældne tilfælde! Synes du skal give det en chance, her

 

Jeg vil godt lige understrege overfor alle, at I absolut aldrig må installere to antivirus programmer på én gang på en Mac. Engang skulle jeg teste et, og havde glemt at andet der var installeret. Med resultat af at den blev så langsom, at den tog 30 min om at starte op. Måtte formatere hele harddisken derefter. Bare et godt råd!

 

Vh. 

Jonas Donbæk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer L. Jakobsen:
Jeg vil derimod gerne høre om, der er nogle der har erfaringer med et antivirus til Mac? Der bare fungere og ikke belaster det store? Markedet erikke helt lige så nemt, at finde ud af som det er til PC. Hvad siger I?

Ja da!

Der er f.eks. ESET Cybersecurity til Mac. Den er bygget på ESETs ThreatSense ® scannings motor og belaster systemet minimalt.

Hvis du står overfor at skulle anskaffe en solid antivirus til Mac, så prøv ESET Cybersecurity til Mac i tre måneder, ganske gratis. Derved kan du selv se, hvor let og godt den kører. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tak, for dit svar. Har læst noget om iAntivirus, ved ikke hvad det er, men har lidt på fornemmelsen at den ikke er helt prof lavet. Det er helt sikkert et godt bud!

Endnu en gang, tak for hjælpen.

Dbh Kristoffer

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

ESET Cyberse..., ser rigtig god ud. Er det en du har prøvet selv eller?

Den ser rigtig prof ud i alle aspekter. Smile

Takker, mange gange for hjælpen.

 

Dbh Kristoffer

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristoffer,

ESET Cybersecurity for Mac benytter samme ThreatSense® motor, som deres produkter til Windows - herunder NOD32 Antivirus, Smart Security og Mail Security for Exchange servere m.fl.

Dem kender jeg særdeles godt og benytter dem også selv i min egen virksomhed. 

Jeg benytter ikke selv Mac pt., men jeg har oplevet ESET Cybersecurity for Mac på adskillige kunders æble-computere. De er ganske tilfredse. Skype-Smile

Giv mig et praj på PB (Personlig Besked), hvis jeg skal skaffe dig en gratis 3 måneders prøvelicens til en Cybersecurity for Mac.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det lyder bare perfekt, jeg vil lige få et overblik og så får du en PM.

Go' weekend...

Dbh Kristoffer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)