Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stiftelse af Holdingselskab!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have stiftet et Holdingselskab, er der nogen der har nogle gode ideer til hvor jeg han stifte online uden for mange gebyer.

Jeg formoder at jeg skal indskyde DKK 80.000.- men skal der en Advokat ind over eller kan man foretage det hele online?

Jeg har et driftselskab som jeg har drevet de seneste 4 år, og står nu i den forbindelse at jeg skal etablere et Holding selskab da jeg er ved at etablere en afdeling i England.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nystartet:

Hej

Jeg skal have stiftet et Holdingselskab, er der nogen der har nogle gode ideer til hvor jeg han stifte online uden for mange gebyer.

Jeg formoder at jeg skal indskyde DKK 80.000.- men skal der en Advokat ind over eller kan man foretage det hele online?

Jeg har et driftselskab som jeg har drevet de seneste 4 år, og står nu i den forbindelse at jeg skal etablere et Holding selskab da jeg er ved at etablere en afdeling i England.

På forhånd tak for hjælpen.

Hej

Du skal bruge en advokat, godkendt revisor eller din bank til en bekræftelse af selskabskapitalens indbetaling ved kontant stiftelse.

Ved stiftelse i værdier kan kun anvendes en godkendt revisor.

Da der ydermere er tale om et holdingselskab, så er der også lovpligtig revision, hvorfor det vil være logisk at få denne til at godkende selskabsstiftelsen og bekræfte kapitalen.

Tonny

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)