Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsagent til stone-wall og 3Dwall

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du et eller flere spændende produkter i din portefølje indenfor boligindretning, byggemarkeder eller malerbranchen - så kig med her. 

Måske du kunne have interesse i at blive salgsagent for www.stone-wall.dk - vi sælger klippevægge og et helt nyt patenteret produkt - 3D tapet. Vi har store forventninger til sidstnævnte, som er helt nyt i DK. Stenvæggen har vi solgt i et par år, med stadig mere og mere interesse fra forbrugerne. Desuden bliver vi af og til kontaktet uopfordret fra boligselskaber, murer, designere samt byggemarkeder med forespørgsler på stenvæggene. Vi har lindt mange ting i søen i øjeblikket, da vi også ejer www.kpa-company.dk samt har nogle andre projekter igang. 

Du kan kontakte mig på kp@kpa-company.dk hvis du vil høre mere om produkterne - vi skal nok sørge for nogle ganske fornuftige avancer til dig. 

Jeg glæder mig til at høre fra dig 

Kristoffer Poulsgaard Andersen 

www.hvidevareoutlet.dk

www.kpa-company.dk

www.stone-wall.dk 

 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer.

Jeg har sendt en mail til dig.

Jeg sælger i forvejen maling og træbeskyttelse samt tapet og meget mere indenfor boligdesign og interiør, så Jeres produkter vil passe perfekt ind hos os.

Mvh

Michael Haahr

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Du har sendt mig en besked herinde, og jeg har efterfølgende sendt dig en mail.

Ser frem til at høre fra dig. :)

Mvh

Stefan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)