Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af fodboldudstyr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går og overvejer at importere fodbolde og fodboldustyr fra Pakistan, hvorefter jeg har tænkt mig at sælge det videre til fodboldklubber og privat forbrugere?

Er der nogen ved om selve markedet? Ellers må I meget gerne komme med en kommentar.

På forhånd tak

A.Afzal

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være opmærksom på, at det er et marked, hvor meget få store spillere styre det meste!

Nike & Adidas sidder på hovedparten af salget lige fra støvler til spilletrøjer. Dertil kommer "mindre" mærker som Puma, Kappa, Reebok, Hummel samt nogle Italienske mærker.

Så inden du begynder at importere en masse, så var det måske en meget god ide, at få lavet en plan over, hvilken målgruppe du vil gå efter. På den måde kender du dine kunders behov, og du ved hvilket prisniveau varerne må ligge i...
Det bliver rigtig svært at levere direkte til klubberne, da de ofte har særaftaler med f.eks sportsbutikker eller mærkerne direkte, og derfor er prisen langt fra et vigtigt parameter. Der er kvalitet og signalværdi meget vigtigere!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A.Afzal.

Hvis du på et tidspunkt åbner en webshop hvor du sælger fodboldudstyr, så er du velkommen til at sende mig en mail/PB om det, da jeg driver Boldeksperten.dk hvor jeg skriver om fodboldudstyr og fodboldstøvler, hvor jeg gerne vil have flere affiliate partnere ind. 

Så smid mig gerne en mail, hvis du en gang tænker på det ;-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et hav af spillere på markedet - også udenlandske webbutikker, hvor varerne ofte kan købes billigere end i DK. Tror det bliver svært at differentiere din virksomhed på markedet - men med hårdt arbejde kan alt lykkedes. Men idé kunne være at satse på små, lokale klubber med et lille budget, hvorfor de sikkert er på udkig efter billigt spilletøj

men held og lykke med det

 

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se hvad du mener, jeg overvejer at henvende mig til de lokale klubber, som ikke har et stort budget. 

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg nok gøre :)

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Blev projektet til noget?

Synes det lyder ret interessant hvis det lykkeds dig at sælge til mindre klubber og på den måde få din egen niche, uden om de store spillere.

Genvejen til en fantastisk blog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)