Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback fra ejere af mindre netbutikker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har netop sat en ny hjemmeside i søen.

Med personlig rådgivning og relevante indlæg i min Adwords guide vil jeg via mit website www.adwordsanalyse.dk forsøge at hjælpe mindre danske netbutikker til større Adwords succes.

Der er tale om et seriøst fyraftensprojekt og jeg vil derfor være rigtig glad for input fra Amino webshopejere (og andre, naturligvis :o)) omkring:

* Første indtryk (hvilke tillægsord ligger længst fremme på din tunge, når du ser sitet første gang?)
* Fejl (stavefejl, browserknas og tilsvarende)
* Informationer du savner
* Forslag til Adwords indlæg (gerne emner, som har værdi for shopejere med begrænsede og/eller dårlige erfaringer med Adwords)

Målgruppen er mindre firmaer med små annoncebudgetter og jeg har derfor forsøgt at holde kommunikationen på et jordnært pædagogisk niveau.

Desuden er jeg selv allergisk overfor hjemmesider, der flyder over med tomme floskler og salgsgas, så hvis jeg selv er faldet i den fælde, så fortæl mig endelig hvor.

Som tak for feedback giver jeg naturligvis gerne Adwords hjælp den anden vej :o)

Mvh Troels Kjems

www.adwordsanalyse.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er simpelthen et fremragende initiativ hvilket du sikkert godt selv ved.

Dine WEB-sider er meget velskrevne og informative. Du skal bare huske på,
at nyt iværksættere formentlig ikke aner noget om markedsføring og sikkert
heller ikke Adwords eller hvordan Google har båret sig ad med tjene så mange penge.

Desuden lider de formentlig af lillevirksomhedssyndromet og kører hurtigt fast.

Hvis du markedsfører assistance hvor små virksomheder hurtigt kan komme
i gang for små penge hvor de ser effekten hurtigt, KAN du blive en meget rig mand
a la Google stifterne på mininiveau, da behovet er enormt.

Jeg har selv brugt en del tid på at administrere Adwords uden ret meget økonoomisk udbytte
og uden at jeg ved hvad der virkede og hvad der ikke virkede.

Dit projekt kunne godt kombineres med CEO optimering og professionel administration
af WEB-sider, hvor man måler effekten af markedsføring.

Søren Riisager har som CEO-ekspert sørget for, at smba.dk altid kommer op som nummer et.

Desværre har bagvasken Peter Makholm også sørget for, at hans bagvaskelser kommer op
som nummer et når man søger på mit navn uden at jeg ved hvordan har har gjort det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hvordan ved dine er dine referencer er tilfredse der står intet på siden og alle vil normalt ikke sige nej til et links til egen side,lav en tekst på siden hvor de siger hvorfor i er gode og god ide med deres underskrift og logo på siden, det giver troværdigheden et ekstra klik opad.

Telefon nummer og CVR nummer på kontaktsiden giver lidt ekstra troværdighed.

Jo mere der forklares på siden jo bedre og jeg kan se i er godt på vej ,forsæt med det , jeg ser frem til flere tips på siden omkring adwords

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ejler.

Tak for de pæne ord.

Du er bestemt ikke den eneste website-ejer, som har brugt meget tid og mange penge på Adwords annoncering uden at få tilsvarende omsætning retur.

Og det er vel egentlig også den primære årsag til, at jeg har kastet mig over Adwords annoncering for mindre netbutikker. Budgetterne til Adwords annoncering er små, men ejernes glæde og taknemmelighed over målbare resultater er tilsvarende større end, hvad man møder i større virksomheder.

I visse virksomheder foræres der millioner væk til 25-årige ”Adwords ”eksperter”, der bruger fine forkortelser som ”ROI” uden at kende forskel på kredit og debit. Deres primære kvalifikationer vist ofte blot et fint visitkort og et "Google Analytics Certified xxx” diplom. (undskyld, hvis jeg generaliserer en smule - beløbet er dog ikke overdrevet...)

Til gengæld bliver jeg glad, når jeg ser, at folk forsøger at få skabt lidt seriøsitet i branchen, fx ved at lave en liste som denne over personer med kompetencer indenfor online markedsføring.

I relation til Peter Makholm - Hvis du kan kigge dig selv i spejlet, både når du står op og går i seng, så har du gjort hvad du kan. At andre så måske ser grimme ting i spejlet er ikke dit problem. (selvom det ofte vil føles sådan).

Tak for input - og nyd de sidste påsketimer.

Mvh Troels.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael.

Tak for relevant input. Jeg har nu lagt mit CVR nummer på og glade referencehistorier er på vej. Du har nok ret i, at firmanavne alene har begrænset værdi som tillidsskabende referencer.

At dømme på henvendelserne i forlængelse af mit indlæg her på Amino i går, så er der rigtig mange mindre netbutikker, som kæmper med deres Adwords annoncering, så der vil helt sikre løbende komme flere gode Adwords tips.

Jeg skrev et blogindlæg i går om, hvordan mange netbutikker misser nogle gode billige Adwords klik ved ikke at bruge deres mærkevareleverandørers varenumre som Adwords søgeord. Men lige præcis for dine "produkter" er det nok ikke voldsomt relevant :o)

Mvh Troels.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)