Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny bruger på Amino

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Velkommen på Amino.
Det er rigtig god stil, at du nu føler dig lidt frem.
Jeg var én af dem, som du nok ikke brød dig så meget om i den oplevelse, du har haft tidligere. Lad os lægge den bag os og få dig hjulpet godt i gang med at få værdi ud af Amino.

Generelt er det min erfaring, at man skal give, før man tager. Læs Rolf Høegs blogindlæg om Goodwill-kontoen: http://www.amino.dk/blogs/rolf_hoegh/archive/2011/04/19/pas-godt-p-229-din-goodwill-konto.aspx

Vær opmærksom på, at din troværdighed er afhængig af, hvor villig du er til at hjælpe andre.

Udfyld din profil grundigt, så man kan se, hvem du er.

Og brug så lidt tid på at lære forumet at kende, før du kaster dig ud i at skrive en masse.

Venlig hilsen

Hans

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ib Nielsen:

Hej Andreas !
 
Jeg har snakke anstændigt og respektere de andre medlemslande, men jeg kan sige, at jeg ikke fandt den samme respekt hele tiden.
Indifferent

Hej Kim, velkommen til.

Jeg studser en smule over dine indlæg. Bruger du Google Translate eller lignende når du skriver? Fx. bruger du ordet "medlemslande" istedet for "medlemmer". Jeg har før set denne præcise fejloversættelse i noget der blev oversat automatisk.

Ud over dette så er dine ordstillinger og valg til .... anderledes...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ib Nielsen:

Hej alle!
Jeg er ny bruger og jeg kender Amino, som du kan finde hjælp til dit projekt, virksomhed, og mange ting.
I min erfaring her omkring, indtil nu, har jeg fundet mange kritik, fordi jeg ikke vidste, hvordan man bruger portalen.
Er det nogen der kan give mig nogle feedback - guide lines´´.
 
Tak!

Det skal du bare ryste af dig, der ryger en finke af panden engang imellem, men det hører med, så længe vi snakker ordenligt til hinanden.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)