Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan give en hånd med lidt feedback på design?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

 

Hvis der er en der gad hjælpe ville det være pisse fedt Yes tager 2sek

Jeg er gået lidt død i mit projekt da programmøren mener det gamle var bedre etc, og derfor vil jeg gerne have en til at bedømme det udefra. Der er 2-opstillinger jeg ikke kan vælge mellem. Da det ikke skal være den flotteste men den mest brugbare og brugervenlige. Ha' skype så kan jeg overføre filer hurtigt og feedback kan gives over skype-chat. 

Skriv PM så skriver jeg med det det samme.

 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet lidt om i kravene.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ikke forvente at folk gider til at på Skype og alt muligt. Det er dig der gerne vil have vores hjælp, men ikke nok med at du vil have hjælpen, så forventer du også at vi kontakter dig og går på Skype osv. 

Jeg er overbevist om at du vil få masser af god feedback hvis du lægger dine ting her, så folk kan se dem. Jeg var klar til at give dig noget feedback, indtil jeg så at du pludselig stiller krav til mig, for at jeg kan hjælpe dig. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
jub:
Har lavet lidt om i kravene.

Giver Frands ret. Smid det i tråden, så får du masse af brugbar kritik.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke muligt at uploade som et billede på nettet. Vil være meget nemmere og på den måde vil du også få mange flere svar som feedback.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Du kan ikke forvente at folk gider til at på Skype og alt muligt. Det er dig der gerne vil have vores hjælp, men ikke nok med at du vil have hjælpen, så forventer du også at vi kontakter dig og går på Skype osv. 

Jeg er overbevist om at du vil få masser af god feedback hvis du lægger dine ting her, så folk kan se dem. Jeg var klar til at give dig noget feedback, indtil jeg så at du pludselig stiller krav til mig, for at jeg kan hjælpe dig. 

Det er jeg udemærket klar over, og det har jeg gjort flere gange før. Tak for den grundige forklaring men det er allerede tænkt igennem,  der er flere årsager til jeg ikke gør det på den måde. Og tro mig, der er altid nogle der bidder på, jeg har nemlig kun brug for 1-person. Og hvis man lige mangler noget at give sig til, så kan det da godt lige være sjovt nok at give noget feedback på et design. Det kunne jeg da selv finde på, ved godt at det er lidt slattent at ham der bedømmer selv tager kontakt, men som sagt svare jeg med det SAMME for netop at gøre processen hurtigt for begge parter.

 

og jeg forventer SLET ikke at folk gider til at gøre det, men man kan da altid håbe.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fleste lære noget af debat især vis webmaster ser man hvad andre end kun en anden person mening derved lære begge partner noget 

Godkendt feedback er ved andre også synes det er okay .

ikke godkendt design er ved vis flertallet ikke er enig

Nogle gange uenig alle , men så kan du træffe dit valg efter hvad hver enkle skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din fremgangsmåde er lidt utraditionel.

Hvis du skal have bedømt noget, som er skabt til en hel målgruppe på flere hunderede mennesker eller endda tusinder hvis ikke højere, burde du sådan set også få feedback fra større mængde mennesker end en enkel person. For det første har hver person sin egen smag, så ud fra personens mening vil du sådan set for ingenting.

Det jo gennemsnittet det hele handler om. Hvorfor tror du at alle undersøgelser der bliver fortaget går igennem bedømmelse af flere hundrede mennesker før det bliver sat ud i verdenen. En person er simpelthen ikke nok..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Delvis enig, men spørger du mængden. Fokusere de på det forkerte, der er en grund til at 95% af alle websites simpelthen er ubrugelige (ikke brugte, ikke besøgte), selvom contentet måske faktisk er fornuftigt. Tager du alle de største sites mener brugeren og designere at det er ringe lavet, og de kunne lave det meget bedre etc. og lod du brugerne bestemme udkastet i flertal ville sitet være nede i løbet af måneder.

Har du ikke forstand på eller kender til hvordan folk læser sider og hvordan de forskellige ting påvirker læseren/brugeren er du ikke i stand til at fortolke og vælge designet da du automatisk ikke ville lægge vægt på disse ting. De fleste ville automatisk gå ud fra de skulle fokusere på hvilken en er pænest og gå efter den, men tit ville de ikke engang selv bruge dette design hvis det først blev skiftet ud med hvad de var vant til. Jeg uddyder dette på et senere tidspunkt med nogle beviser der bakker det op i et senere indlæg, og så kan du selv danne din egen mening. Men det har du vidst allerede gjort, da dette sikkert lyder som noget pladder i dine øjne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
jub:
Delvis enig, men spørger du mængden. Fokusere de på det forkerte, der er en grund til at 95% af alle websites simpelthen er ubrugelige (ikke brugte, ikke besøgte), selvom contentet måske faktisk er fornuftigt. Tager du alle de største sites mener brugeren og designere at det er ringe lavet, og de kunne lave det meget bedre etc. og lod du brugerne bestemme udkastet i flertal ville sitet være nede i løbet af måneder.
Har du ikke forstand på hvordan folk læser sider og hvordan de forskellige ting påvirker læseren/brugeren er du ikke i stand til at fortolke og vælge designet da du automatisk ikke ville lægge vægt på disse ting. De fleste ville automatisk gå ud fra de skulle fokusere på hvilken en er pænest og gå efter den, men tit ville de ikke engang selv bruge dette design hvis det først blev skiftet ud med hvad de var vant til. Jeg uddyder dette på et senere tidspunkt med nogle beviser der bakker det op i et senere indlæg, og så kan du selv danne din egen mening. Men det har du vidst allerede gjort, da dette sikkert lyder som noget pladder i dine øjne.

Jeg synes bestemt ikke det lyder som pladder. Tværtimod fokuseres der ofte på et pænt design på bekostning af vurderinger af, hvordan netop de ønskede bruger af en specifik side reagererer.

Så ser da frem til yderligere indlæg fra digSmile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)