Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SEO hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til min webshop www.zapii.dk, så kan du dit SEO og samtidig  finde ud af at sætte google analytic rigtigt op med konverteringssporing og det hele, måske behersker du også at gøre en hjemmeside brugervenlig og give det en pæn design.

Jeg driver shoppen som deltid/hobby, så det skal være en der kan gøre det billigt måske også kører det som deltid/hobby.

Kan i hjælpe eller kan i anbefale en der kan hjælpe med denne opgave?

Jeg vil helst foretrækker et samarbejde over en længere periode, men er ikke løsninger med bindinger.  

 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal altå bar brugge en der behersker SEO og Analytics og webdesign og konveteringoptimmering som samtiddig er billig og ikke vil binde dig? Surprise

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kræver måske en smule for meget for ingenting. Du kunne jo eventuelt koncentrere dig om SEO og Google Anlytics, så kan der være at der er bid :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "min webshop".

Hvis du er interesseret, så giver jeg dig gerne et skub i den rigtige retning.

Du kan helt sikkert finde aminoer, som er dygtigere (og dyrere) til hardcore SEO og tilsvarende rækker mine tekniske evner også kun til at pille i lidt HTML, men på de andre områder er jeg godt med, så mon ikke vi i fællesskab kan få skubbet nogle flere ure over disken.

Indledningsvist hjælper jeg dig gerne gratis, hvis jeg må bruge dig som "før" og "efter" case på min nye Adwords blog.

Jeg skal nok lade være med at afsløre dine vigtigste forretningshemmeligheder, men lidt interessante erfaringer vil jeg have lov til at bringe videre til læserne af min blog.

Så kan vi altid snakke traditionel betaling, når din webshop på et tidspunkt begynder at give overskud.

Send mig en PB, hvis det har interesse.

Mvh Troels.

 

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du har forstået det helt rigtig, var ellers bange for at mit indlæg kunne misforstås Big Smile

Sjov til side, det behøver ikke være en der kan det hele og er ekspert.

Og mine forventninger er selvfølgelig lave, men det kunne jo godt være at der var en der lavede sådan noget som sin hobby og måske ikke er så dygtig. Så kunne det jo være fint for mig.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B:

Du kræver måske en smule for meget for ingenting. Du kunne jo eventuelt koncentrere dig om SEO og Google Anlytics, så kan der være at der er bid :)

Det behøver hellere ikke være det hele, men SEO er nok det vigtigste eller hvad der nu kan skabe noget trafik.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)