Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo venlig menu - hvordan ser den ud?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en ny shop, som er en hosted fra Wannafind.

Jeg har i forvejen en anden hostedshop fra Wannafind, og den fungerer upåklageligt og ligger super på Google. Dels pga. lidt seo arbejde, dels pga. specialprodukter, som vi ikke er så mange om at sælge.

Nu vil jeg så gerne have lavet den nye shop SEOvenlig fra start, og det første problem er opbygningen af menuen.

Min adwordshjælper siger at det bedste for adwords er så mange punkter i menuen som muligt og en hel masse andet :) Fint nok, men hvad er bedst i forhold til Google organisk?

Skal jeg dele menuen op i 4-5 hovedpunkter, hvor varerne så ligger under - evt. i underpunkter?

Skal jeg dele op i flere hovedpunkter - evt. med underpunkter

Skal jeg dele op i flere hovedpunkter - uden underpunkter

Der er tale om produkter til børn hovedsageligt, så man kan dele op i sovetid, spisetid el.lign.

Håber nogen kan hjælpe - på forhånd tak

Fra Rønnede
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine menuer bør i høj grad kombineres så det understøtter 2 ting: Brugervenlighed og stærke søgeord. I forhold til Google vil det betyde en del for din indeksering at dine vigtigste søgeord går igen i top/hoved menuer - så det at bruge ord som spisetid/sovetid bør du kun overveje hvis de i en eller anden form understøtter dine keywords.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)